ГБО 2 покоління

У далекому 2001 році, коли ГБО в Україні зустрічалося рідше, ніж сьогодні моноколесо, наша команда почала встановлювати перше газове обладнання. Це і було ГБО 2.

Чому це газове устаткування отримало відгук

Черговий наплив кризи нокаутував кишені автовласників у двохтисячних. Доводилось або тимчасово замикати машину в гаражі, або шукати спосіб, як скоротити витрати на пальне. Газове устаткування стало цим способом.

Воно замінило вимираючих динозаврів

Хтось ставив їх на власне авто за потреби, хтось з метою апгрейда, а дехто і зовсім був скептично налаштований до альтернативного паливного обладнання. Усьому виною динозаври – газове устаткування I покоління, яке з часів радянського минулого в'їлося в пам'ять, як щось не дуже надійне.

І недарма в'їлося. Нинішнім нормам безпеки транспортних засобів вони б явно не відповідали. Система ГБО 2-го покоління висвітлила своєю хоч і не зовсім блискучою, але надійною, репутацією темне минуле попередника. Починаючи з 2000 року в Україні поступово розпочалася ГБО-оптимізація автотранспорту, яка й досі набирає нових обертів.

Що ж такого хорошого в системах № 2

і чому їх досі встановлюємо

# подвійнаекономія

Вони у 2–2,5 раза дешевші, ніж четверті модифікації устаткування. І коли йдеться про економію, то на деякі автомобілі дійсно вигідно ставити другу модифікацію ГБО.

# карбюраторінжектор

Карбюраторні авто більше не випускають. Але дорогу для них ніхто не закривав, тому вони продовжують їздити просторами країни. Якщо ви хочете переобладнати автомобіль з карбюраторним мотором, то це устаткування саме для цього і призначене. Воно «стикується» і з карбюраторними моделями, і з двигунами на інжекторах з лямбда-зондом. Підходить для встановлення як на стареньку Ниву, так і на Ланос п'ятирічної витримки.

# дозаторгазу

Ціна на ГБО 2-го покоління дозволяє встановити його навіть на Жигулі з 25-річним стажем, оскільки це перша система, яка використовує дозатор газу. Газ надходить у циліндри не просто у вільному доступі, а подається в потрібних кількостях через дозатор, який налаштовується за допомогою регулюючих гвинтів. Це і економно, і безпечно, незважаючи на те, що «хлопкові» перешкоди в таких паливних системах – явище часте і непрохане.

Як влаштовано альтернативну паливну систему

① Перемикач палива. Одне клацання – і автомобіль переходить з газу на бензин та навпаки.⑥ Клапан для газа. Запобігає або відкриває подачу газу
② Газовий дозатор. Подає паливо з повітрям у циліндри в потрібних обсягах.⑦ Заправний пристрій.  Дозволяє наповнити балон пропан-бутаном або метаном.
③ Змішувач газу і повітря.⑧ Термопластикова газова магістраль. Забезпечує подачу блакитного палива з балона у двигун.
④ Редуктор. Отвечает за преобразование газа в пар и контролирует уровень давления подачи газа в смеситель.⑨ Мультиклапан дозволяє наповнити балон газом і забезпечує подачу суміші в редуктор.
⑤ Клапан для бензину. Запобігає подачі бензину під час роботи авто на газі.⑩ Балон. Якщо ви вирішили купити ГБО 2-го покоління у нас, то балон вам теж знадобиться. Встановлюють його в багажник (циліндричний балон), замість запаски (тороїдальний балон) або під бампером (тороїдальний балон).

Таке устаткування є механічним, електронікою в ньому може похвалитися тільки дозатор. Насправді ж нічого електронного в ньому немає: замість вакуумної мембрани тут використовується клапан електромагнітного типу. Налаштування також виконується вручну, ніяких комп'ютерних «абракадабр» не виконується – все тільки руками майстрів. Досвід довжиною в 15 років іде на користь команді VipGaz Center у цій справі.

10 марок авто, які найчастіше обладнують «другим газом»:

  • ВАЗ
  • Таврія
  • Chevrolet Aveo
  • Daewoo Lanos
  • Audi
  • Nissan
  • Славута
  • Toyota
  • Suzuki
  • Волга

У VipGaz Center встановлюємо ГБО 2-го покоління на всі моделі авто, на які це технічно можливо, і які є раціональними з точки зору збереження динаміки. Приїжджайте для інсталяції обладнання і почніть економити на паливі відразу ж після його встановлення.

3 недоліки систем II, про які слід сказати

  1. Рівень викидів відповідає стандарту Євро 1. Це означає, що на території союзу реєструвати, виробляти і продавати авто з викидами, вищими за норму, не можна.
  2. Удари. У цій системі немає блоку управління подачею палива, тому крізь клапан може прослизати іскра, і газ разом з повітрям вибухатиме раніше, ніж потрапить до циліндрів. Це провокує появу ударів: або машина «прохлопує», або ще гірше – страждає повітряний фільтр.
  3. Свічки зношуються швидше. Їх доводиться міняти частіше, щоб запобігти появі зворотних ударів.

4 причини встановити газ 2-го покоління у VipGaz Center

  1. Любимо свою справу і робимо роботу на совість. А щоб це довести, даємо гарантію на обладнання.
  2. Встановлюємо тільки італійське та голландське устаткування, надійність якого перевірили на своїх власних авто.
  3. Ексклюзивно поставляємо системи виробництва Італії: AutoGas Italia, ELPIGAZ, – вартість обладнання для клієнтів сервісу є нижчою, ніж на інших станціях, де встановлюють ГБО цих брендів.
  4. Надаємо документи. Ми сертифікована станція і видаємо документи не тільки для ДАІ, але й на газовий балон.

Приїжджайте у VipGaz Center для встановлення «других» систем, надійність роботи яких перевірили сотні тисяч українських автомобілістів. Вартість ГБО 2-го покоління у два рази нижча за 4-те устаткування.

VipGaz