Різні бензинові та газові присадки здешевлюють недобросовісним продавцям вартість палива, але «гроблять» систему впорскування. Ось і виходить, що через 20–30 тис. км пробігу потрібно почистити інжектор, навіть якщо деталь нова.
Чистка інжектора – єдиний спосіб продовжити «життя» форсунок
Європейські виробники розраховують, що строк експлуатації форсунок становитиме 130–140 тис. км. Далі зношену деталь змінюють на нову. Можливо, в Німеччині або Італії так і відбувається. На жаль, паливо, яке використовується на українських заправках, здатне вивести з ладу інжектор набагато раніше.
Що відбувається з форсунками
Процес забруднення інжектора нагадує повільну хворобу: починається непомітно, розвивається поступово, результат – плачевний. Давайте поглянемо на ситуацію зсередини.
Наївно вважати, що форсунки забиваються піском або іншими крупнофракційними частинками. У паливному вузлі стоять фільтри, які відсіюють таких «гостей». Набагато небезпечнішими є важкі фракції бензину, розміром менше мікрона. Ці частинки осідають на стінках інжектора, коли розігрітий мотор глушиться і перестає охолоджуватись.
Виходить, що випаровуються найменші частинки паливної суміші, а важкий осад залишається всередині каналу. Найтонший шар відкладень – лічені мікрони – знижує продуктивність і порушує роботу системи впорскування палива. Проблему вирішить промивка форсунок.
Як поводиться брудний інжектор
Шар нагару – мікроскопічний, на око і не визначиш. Проте зрозуміти, що форсунки мають потребу в чищенні, можна і за змінами в роботі автомобіля.
Типові ознаки:
- ДВЗ працює нерівномірно, ривками, з першого разу не заводиться;
- витрати бензину або пропан-бутанової суміші відчутно збільшуються;
- педаль акселератора «провалюється»;
- динамічні характеристики машини погіршуються: авто рухається ривками при розгоні, відчуваються «провали», коли двигун працює вхолосту;
- потужність мотора падає;
- помітно дим у момент вихлопу, кількість вихлопів збільшується;
- лямбда-зонд, каталізатор, циліндри спрацьовуються швидше прийнятного строку;
- є проблеми з подачею палива.
Ці ознаки – сигнал до того, що потрібна промивка інжектора: ціна процедури в рази нижча за вирішення тих проблем, які з'являться, якщо пустити ситуацію на самоплив.
Чистка форсунок у VipGaz Center: система впорскування в повному порядку
Народно-водійські сайти пропонують масу способів почистити інжектори, але результат ніхто не гарантує. Проте ризик остаточно «доконати» ці елементи зростає в рази.
Для тих, хто більше любить не ризик, а власний автомобіль, пропонується безпечний і дійовий спосіб продовжити строк служби форсунок: професійна чистка у VipGaz Center.
Поки власник насолоджується запашною кавою в кімнаті відпочинку, бригада майстрів займається автомобілем. Діагностика і промивка відбуваються на спеціальному стенді. Функціональність інжектора відновлюється на 100%. Якщо деталі зносилися, майстер на місці виконає заміну і регулювання деталей.
Профільний напрямок нашого сервісу – чистка форсунок (Київ): ціна і результат вас порадують!
Монтаж і демонтаж оплачуються окремо.