Профі-гайд із встановлення ГБО

Установка на сучасній станції

Чи справно працюватиме ГБО? Чи можна на ньому так само комфортно їздити, як на бензині? Як довго система слугуватиме вірою і правдою? Усе це залежить не тільки від вартості устаткування, але і від професіоналізму команди, яка його підібрала під модель і коректно встановила. Саме тому вважаємо за свій обов'язок підібрати під ваш автомобіль відповідну систему за паливною ефективністю, а потім технічно правильно встановити її та налаштувати. І ви будете економити на паливі та їздити у своє задоволення.

1
Зустрічаємо вас, як свого
Після приїзду на нашу станцію вас зустріне менеджер, з яким ви спілкувалися по телефону. Він знає вашу історію, знайомий з вашими вподобаннями щодо характеристик ГБО і побажаннями. З ним оперативно налагоджуються всі справи щодо приймальної документації.
2
Підбираємо устаткування, яке потрібне
Залежно від характеристик вашого автомобіля, характеру їзди і ваших уподобань менеджер разом із старшим майстром підбирають підходящу систему ГБО. Рекомендують вам оптимально мінімальну комплектацію на вашу модель, а також системи з розширеними можливостями або суцільною електронікою. Вам залишається вирішити, що більше до душі.
3
Приймаємо автомобіль
Менеджер разом із старшим майстром приймають авто і складають акт приймання-передачі: проводять візуальний огляд + комп'ютерну діагностику. Це допомагає засвідчити стан авто на момент вашого приїзду, а також переконатися в цілості машини, коли забиратимете її з нашого сервісу.
4
Перевіряємо справність запалювання і наявність помилок
Перевіряємо справність системи запалювання, наявність помилок за допомогою OBD-тестера. Це дозволяє нам переконатися в справній роботі авто на бензині, адже від цього залежить, наскільки добре функціонуватиме авто на блакитному паливі. Всі показники фіксуємо в акті приймання-передачі, який віддаємо вам після завершення приймального огляду.

На цьому етапі встановлення ви можете або їхати у своїх справах, або спостерігати за всіма роботами з клієнтської зони.

Щоб ваше очікування було максимально комфортним, у кімнаті є зручний диван, телевізор, а на ресепшені можна зробити смачну каву або чай.

Камери спостереження за боксами
5
Точно визначаємо строки переобладнання
Наша команда приділяє належну увагу переобладнанню кожного авто. Усі роботи виконуємо оперативно і ретельно, але залежно від бренду, марки, типу двигуна та електроніки процес установлення може тривати від 4 годин до 2 днів. Наприклад, монтування та налаштування ГБО на Lanos потребують 4 годин, а на Porsche Cayenne – близько 2 робочих днів. Орієнтовний час, коли авто буде готове, повідомляємо у процесі прийому авто.
6
Індивідуально збираємо комплект ГБО
Оскільки наша компанія – ексклюзивний дистриб'ютор італійського ГБО AutoGas і ELPIGAZ, у нас є власний склад запчастин і комплектуючих. Одразу ж збираємо навіть найнестандартніші варіанти комплектів. У нас знайдуться будь-які нетипові комплектуючі.
7
Приймаємо в бокс без черги
round Після чого авто вирушає в бокс. У нас їх 13 штук, кожний з яких обладнано під установлення ГБО. Навіть якщо монтажні роботи розписано до вечора поточного дня, все одно можемо прийняти ваш автомобіль сьогодні: вам не потрібно чекати черги, щоб приїхати до нас.
8
Обслуговує професійна команда
Будьте впевнені, що з вашим авто працюють профі у своїй справі. Його переобладнає команда сертифікованих фахівців: 3 майстри-установники + старший майстер. Старший майстер розподілить роботу команди і проконтролює її якість після завершення. Два майстри-підкапотники (аси електроніки) встановлять, з'єднають і налаштують усі комплектуючі елементи ГБО, а майстер-балонщик виконає встановлення балона та паливних магістралей.
9
Захищаємо авто у процесі монтажу
round Перед проведенням будь-яких монтажних робіт як слід захистимо ваш автомобіль від випадкових пошкоджень: надягаємо чохол на кермо і сидіння водія, надягаємо захисні магнітні накладки на крила авто. Також наша команда установників виконує монтаж у спецформі для роботи з автомобілем (форма не має металевих елементів, блискавок або заклепок).
10
Встановлюємо строго за схемою від виробників ГБО
Для кожної моделі авто, залежно від бренду, виробники ГБО створюють технічну документацію із встановлення з точним розташуванням окремих компонентів під капотом, а також щодо їх з'єднання. Усі установчі роботи виконуємо згідно з цими документами. Це дозволяє організувати своєрідну підкапотну естетику – запоруку того, що обладнання чудово «уживатиметься» з елементами рідної системи і не закоротить або не виведе їх з ладу у процесі їзди.
11
Встановлюємо балон
roundТороїдальний балон часто встановлюємо на місце запаски (рідше виносимо назовні під бампер і фіксуємо). Капсульний газовий балон встановлюється на спеціальну металеву підставку (лежачи, стоячи – за вашим бажанням.). Її виготовляємо додатково під кожний балон.
12
Монтуємо паливні магістралі
Коли балон встановлено, від нього до редуктора по паливній магістралі приєднуємо паливні шланги Faro (виробництво Італія). Вони мають армовану структуру, стійкі до коливань температур – за рахунок цього забезпечують постачання газу на редуктор і обігрівають газову систему. Деякі більш бюджетні види шлангів через місяць або рік просочуються газом, і запах потрапляє до салону авто. Ресурс шлангів Faro – 5 років і більше. Після під'єднання виводимо заправний клапан (під бампер або, якщо є місце, поруч із бензиновим).
13
Плануємо підкапотні роботи
round Встановлення устаткування під капотом не терпить хаотичного підходу, тому всі роботи зводяться до певного плану, який включає в себе: створення та кріплення кронштейнів, фіксацію і з'єднання підкапотних елементів, виведення кнопки перемикання газ/бензин з індикатором рівня палива. Згідно зі схемою розташування елементів в авто (відповідно до схеми виробника ГБО), між майстрами розподіляються підкапотні роботи та обговорюється їх послідовність.
14
Виготовляємо закріплюючі кронштейни
Насамперед майстер готує металеві кронштейни, на яких кріпитимуться всі елементи системи. Такі кріплення виконуються майстром індивідуально під кожний комплект обладнання. Потім встановлюємо їх у тих місцях під капотом, де є можливість закріпити їх без виконання додаткових отворів у конструкції.
15
Послідовно встановлюємо елементи системи
roundПотім на кронштейнах надійно закріплюємо редуктор, форсунки, датчики, блок управління. Цьому процесу приділяємо максимальну кількість часу, щоб кожну нову запчастину закріпити надійно і коректно по відношенню до остаточної конструкції системи.
16
Прокладаємо проводку, яка з'єднує всі елементи ГБО під капотом
Уся газова проводка обмотується тканинною ізострічкою, укладається в гофровану трубу, закріплюється і прокладається точно шляхами автопроводки.
17
Виводимо кнопку перемикання
around Розміщуємо її на панелі для приладів у зручному для водія місці, а також там, де не задіяно вихідні плати авто. Також від кнопки виводимо провід до ЕБУ, дотримуючись організаційного порядку всередині: вся проводка по аналогії з підкапотною системно укладається провід до проводу.
18
Використовуємо довговічні італійські гнучкі шланги Parker
Вони обігрівають газову систему і передають газ із редуктора на форсунки, а з форсунок до двигуна. Строк служби таких шлангів – до 5 років. Для порівняння: недорогі шланги через місяць, а деякі через рік, просочуються газом, і тоді в салоні стоїть характерний запах. Водій приїжджає до нас, виконуємо діагностику. Якщо витоку немає, а запах є, то рекомендуємо для заміни використовувати італійські газові шланги.
19
Перевіряємо систему на витікання
aroundКоли все готово, дзвонимо клієнту, разом з ним наш майстер відправляється на найближчу заправку, заправляє тестові 10 л газу і повертається на станцію для налаштування. На станції перемикаємо авто на ГБО і перевіряємо на витікання. Використовуємо два способи: за допомогою мильних балончиків або детектора витоку газу з хомутом.
20
Виконуємо комп'ютерне налаштування ГБО
Підключаємо до авто програму з налаштування ГБО (у кожного виробника вона власна) і залежно від налаштувань бензинової системи вносимо настройки газового устаткування. Наше головне завдання – відрегулювати роботу газової системи ідентично роботі бензинової, тому важливо підібрати досить продуктивне обладнання, яке зможе забезпечити швидку роботу на зразок бензинової.
21
Проводимо інструктаж
В їзді на газі немає нічого складного. Про те, де знаходиться кнопка перемикання газ/бензин, як перемикатися між видами палива, як заводити авто в холодний період, розповідаємо докладно, також усе показуємо на практиці й робимо разом із вами невелике коло.
22
Видаємо повний пакет документів
Як тільки роботи будуть завершені, пробний тест-драйв пройдено і всі формальності улагоджено, видаємо вам повний пакет документів на балон і устаткування для реєстрації ГБО в ДАІ, а також гарантійні документи.
VipGaz