Ремонт ГБО

Ремонт ГБО

ГБО приносить величезну користь кожному водієві, який встановив його на своє авто. І якщо газова система починає спричиняти щось інше, то це означає, що прийшов він – мідний таз ремонт ГБО.

Щодня до нас звертаються водії, які встановили систему ГБО на інших станціях і у приватних майстрів, скаржачись на некоректну роботу або й зовсім зупинку свого газового обладнання. І до третини з них встановили систему зовсім недавно, буквально днями.

Ви дивуєтесь: обладнання нове – чому там ламатися? Зараз дізнаємось.

① Несумісність за гороскопом

Ремонт ГБО: несумісність авто і системыАдже знаєте, хто платить двічі? Часто бажання або необхідність заощадити на тому, на чому не слід, призводить до проблем різного калібру.

У ГБО це проявляється так: на авто встановлюється не та система, що оптимально підходить, а та, яка дешевша. Скажемо відразу – їм не судилося бути разом. Машина на такому обладнанні, може, і поїде, але або погано, або недалеко.

Приклад: на сучасне авто з TSI встановлюються дешеві газові форсунки замість швидкісних (дорожчих). І все, прощавай, динаміко їзди, і привіт, перевитрати палива.

Ремонт ні редуктора ГБО, ні іншої комплектуючої в цьому випадку не потрібний, адже нічого не зламано. Заміна форсунок на відповідні вирішить усі проблеми.

②  Кожний цвіркун – знай свій припічок

Є певні галузеві стандарти встановлення ГБО. Для кожної деталі є своє місце і свій спосіб кріплення. Ідеальне встановлення газобалонної системи з точки зору монтажу – те, яке нічим не відрізняється від установлення штатних деталей в авто.

Чому

Якщо як слід не закріпити всі пристрої та магістралі, то до першого горбочка це буде просто негарно, а після – ще й небезпечно. Проїдете з таким ГБО по класичній сільській українській дорозі досить далеко – і ласкаво просимо у VipGaz на ремонт. Тому що шланг протреться або від'єднається, відпаде або випаде якийсь модуль системи.

Але якщо зі «свіжовстановленим» ГБО бувають деякі складнощі, то з газовими системами, що проїхали десятки і сотні тисяч кілометрів, все ще більш заплутано.

③ Хто винен?

У ремонті ГБО не все так просто, як здається на перший погляд. Часто в некоректній роботі систем авто винне зовсім не ГБО, а поломка в рідній паливній системі.

Уявіть – кілька місяців тому ви перевели авто на газ, а сьогодні машина стала поводитись якось не так. Про що ви подумаєте в першу чергу? Підозрюємо, що про те саме, про що думає багато хто з тих, що приїжджають до нас із запитом «ремонт ГБО».

А от і не ГБО. Система запалювання, електроніка, паливна система – все що завгодно, крім газового обладнання. Але нічого страшного. Ми все одно проведемо діагностику, знайдемо поломку та усунемо її – чи то ГБО, чи ні.

④ Життя занадто коротке...

...щоб витрачати його на регулярне техобслуговування ГБО. Закон причинно-наслідкового зв'язку суворий – якщо ви не проходите вчасно (або взагалі) ТО газової системи, то рано чи пізно її доведеться ремонтувати. Ми зовсім не проти – лагодити ГБО для нас так само цікаво, як і встановлювати.

Ваш прекрасний досвід ремонту ГБО

Без зайвого клопоту

У нас є склад комплектуючих ГБО декількох десятків брендів (ми також займаємося продажем обладнання) і зможемо замінити те, що потрібно, якщо деталь не підлягає ремонту.

І за один приїзд

Те обладнання, яке ми встановлюємо, лагодити практично не доводиться. Але, незважаючи на це, якщо є компанії, які, виконуючи ремонт ГБО (Київ), на цьому «з'їли собаку», то ми, мабуть, «з'їли на цьому кашалота». Тому, навіть якщо ви не змогли усунути проблему на інших станціях, ми розберемося. Це стосується і газової, і бензинової системи.

  • Якщо ви відчуваєте, що з авто щось не так – записуйтеся до нас на станцію у зручний для вас час.
  • Якщо авто не їде або явно відчувається запах газу – приїжджайте на евакуаторі до нас без попереднього запису і без черги.

Вартість ремонту ГБО – від 120 грн.

VipGaz