Ремонт ГБО

Ремонт ГБО

ГБО приносить величезну користь кожному водієві, що встановив його на своє авто. І якщо газова система починає некоректно працювати, це означає, що настав він – мідний тазчас ремонтувати ГБО.

Щодня до нас звертаються водії, які встановили систему ГБО на інших станціях і у приватних майстрів, скаржачись на некоректну роботу або й зовсім на зупинку свого газового обладнання. Ще й до третини з них установили систему зовсім недавно, буквально днями.

Ви дивуєтесь: обладнання нове, то чому там ламатися? Зараз дізнаємось.

① Несумісність за гороскопом

Ремонт ГБО: несумісність авто і системыЗнаєте, хто платить двічі? Часто бажання або необхідність заощадити на тому, на чому не слід, призводить до проблем різного калібру.

У ГБО це проявляється так: на авто встановлюється не та система, що оптимально підходить, а та, яка дешевша. Скажемо відразу – їм не судилося бути разом. Машина на такому обладнанні, можливо, і поїде, але або погано, або недалеко.

Приклад: на сучасне авто з TSI встановлюються дешеві газові форсунки замість швидкісних (дорожчих). І все, прощавай, динаміко їзди, і привіт, перевитрати палива.

Ремонт ні редуктора ГБО, ні іншої комплектуючої в цьому випадку не потрібний, адже нічого не зламано. Заміна форсунок на відповідні вирішить усі проблеми.

②  Кожен цвіркун знай свій припічок

Існують певні галузеві стандарти встановлення ГБО. Для кожної деталі є своє місце і свій спосіб кріплення. З точки зору монтажу – ідеальне встановлення газобалонної системите, нічим не відрізняється від установлення штатних деталей в авто.

Чому

Якщо як слід не закріпити всі пристрої та магістралі, то до першого горбочка це буде просто негарно, а після – ще й небезпечно. Проїдете з таким ГБО по класичній сільській українській дорозі досить довго – і ласкаво просимо у VipGaz на ремонт, тому що шланг протреться або від'єднається, а якийсь модуль системи відпаде або випаде.

Проте якщо зі «свіжовстановленим» ГБО бувають деякі складнощі, то з газовими системами, що проїхали десятки і сотні тисяч кілометрів, все ще більш заплутано.

③ Хто винен?

У ремонті ГБО не все так просто, як здається на перший погляд. Часто в некоректній роботі систем авто винне зовсім не ГБО, а поломка в рідній паливній системі.

Уявіть, кілька місяців тому ви перевели авто на газ, а сьогодні машина стала поводитись якось не так. Про що ви насамперед подумаєте? Підозрюємо, про те саме, про що думають багато хто з тих, що приїжджають до нас із запитом «ремонт ГБО».

А от і не ГБО. Це можуть бути система запалювання, електроніка, паливна система – все що завгодно, крім газового обладнання. Але нічого страшного. Ми все одно проведемо діагностику, знайдемо поломку та усунемо її – чи це ГБО, чи ні.

④ Життя занадто коротке...

...щоб витрачати його на регулярне техобслуговування ГБО. Закон причинно-наслідкового зв'язку суворий – якщо ви не проходите вчасно (або взагалі) ТО газової системи, то рано чи пізно її доведеться ремонтувати. Ми зовсім не проти – лагодити ГБО для нас так само цікаво, як і встановлювати.

Ваш прекрасний досвід ремонту ГБО

Без зайвого клопоту

У нас є склад комплектуючих ГБО декількох десятків брендів (ми також займаємося продажем обладнання) і зможемо замінити те, що потрібно, якщо деталь не підлягає ремонту.

І за один приїзд

Те обладнання, яке ми встановлюємо, лагодити практично не доводиться. Незважаючи на це, якщо є компанії, які, виконуючи ремонт ГБО (Київ), на цьому з'їли собаку, то ми, мабуть, з'їли на цьому кашалота. Отже, навіть якщо ви не змогли усунути проблему на інших станціях, ми розберемося. Це стосується і газової, і бензинової систем.

  • Якщо ви відчуваєте, що з авто щось не так, – записуйтеся до нас на станцію у зручний для вас час.
  • Якщо авто не їде або явно відчувається запах газу – приїжджайте на евакуаторі до нас без попереднього запису і без черги.

Вартість ремонту ГБО – від 120 грн.

VipGaz