Варіатор ГБО

Варіатор ГБО (КВЗ) зменшує витрати газу в авто. Він зсуває кут запалювання в бік випередження, завдяки чому газ витрачається економніше. Встановити варіатор ви можете на нашій станції як доповнення до вашого газобалонного обладнання.

Установка варіатора ГБОЧому варіатор випередження запалювання – це добре?

Навіть найсучасніші контролери впорскування не здатні належним чином впливати на момент підпалу палива. Цей момент визначає електроніка устаткування, але вона не враховує, що двигун працює на газу. В газу нижча швидкість згорання, ніж у бензину. У підсумку це призводить до неповного згорання газу в циліндрах. Особливо якщо мотор працює з великим навантаженням.

Незгорання газу може призвести до:

  • прогорання сідел клапанів;
  • зміни їх геометрії;
  • зменшення строку служби каталітичного нейтралізатора.

Крім того, деякі автомобілі страждають від виходу з ладу котушки запалювання, встановленої безпосередньо у двигуні. А це все – додаткові витрати на ремонт.

У результаті знижується потужність двигуна, його температура значно збільшується, як і вихлопних газів. Саме тому при встановленні ГБО багато водіїв обирають варіатор «Мікропромінь» або «Хміль» для оптимальної роботи авто.

Чому варіатор робить роботу на газу максимально продуктивною?

Головне завдання варіатора – коригувати кут випередження запалювання, щоб паливо, яке подається, згорало в повному обсязі.

Визначивши, що двигун на даний момент працює на газу, варіатор КВЗ змінює сигнал від датчика положення колінвалу таким чином, що електроніка дає команду до підпалювання на декілька градусів раніше. Варіатор кута випередження запалювання сприяє повному спалюванню палива, зростанню крутного моменту і потужності, зниженню токсичності вихлопу і його температури.

Для авто з витратами 10 л на 100 км вартість варіатора КВЗ без установлення окупається приблизно через 7500–7800 км пробігу.

Варіатори КВЗ Microluch ind, hall, TRI, «Хміль» здатні:
  • Знизити температуру двигуна і вихлопних газів.
  • Значно збільшити крутний момент двигуна, що працює на газу.
  • Запобігти прогоранню каталізатора і випускних клапанів.
  • Заощадити паливо: метан – до 25%, пропан – до 10%.

Навіщо потрібен варіатор ГБОЯк встановлюється варіатор

9 головних особливостей варіаторів:

  1. Можливість змінювати кут випередження запалювання з обертами. Налаштування кута проводиться за графіком з точністю в один градус, через кожні 500 обертів.
  2. Варіатор випередження запалювання налаштовується комп'ютерною програмою за допомогою стандартного кабелю.
  3. Здатні працювати з імпульсами як розподілвала, так і колінвала, навіть при змінених фазах газорозподілу.
  4. Мають можливість змінити програмне забезпечення, що дозволяє застосовувати варіатори з нестандартними двигунами і в різних конфігураціях.
  5. Оснащені вбудованим осцилографом, завдяки якому можна візуально спостерігати за сигналами на вході та виході пристрою.
  6. Забезпечують регульовану затримку на включення випередження запалювання при переході не газ.
  7. Не вимагають підключення до педалі.
  8. Відсутні ненадійні до умов вібрації перемикачі та потенціометри.
  9. Мають можливість побудови графіка розгону вашого автомобіля, що дозволяє більш точно визначити оптимальний кут випередження запалювання.

Який варіатор КВЗ обрати: докладніше про найпопулярніші моделі

Microluch

Використовується для випередження сигналу від датчика Холла розподілвала та індукційного датчика колінвала. Не містить трансформатор, завдяки чому дешевший за «Хміль». Використовується на більшості типів автомобілів.

Microluch hall

Використовується для випередження сигналу від датчика Холла розподілвала та індукційного датчика колінвала. Використовується на більшості типів автомобілів.

Microluch TRI

Використовується для випередження сигналу від датчика Холла розподілвала та індукційного датчика колінвала. Має власну, відмінну від стандартної, проводку. Встановлюється на більшості типів автомобілів.

Варіатор Хміль

Використовується для випередження сигналу від датчика Холла розподілвала та індукційного датчика колінвала. Містить трансформатор для більш злагодженої роботи з ЕБУ автомобіля, який використовує диференційний вхід. Застосовується на автомобілях Peugeot, Renault, Ford, Volvo, Opel Vectra C 2,2 тощо.

Перевірка ефективності варіатора на стенді

Нижче представлені графіки крутного моменту і потужності двигуна автомобіля Skoda А5, який працює на пропані, з варіатором КВЗ та без нього. На них добре помітно значний приріст моменту і потужності, а також відсутність провалу при русі з місця в момент впорскування максимальної кількості палива.

На графіках нижнього рівня вказано значення потужності двигуна – з варіатором вона збільшується. Верхні графіки показують значення крутного моменту, який також зростає.

Усі ці показники зафіксовано на стенді з моменту старту автомобіля. Він працює на низьких обертах – у циліндри впорскується максимальний обсяг бензину. Оскільки зростають показники потужності авто, можна говорити про те, що паливо в повному обсязі згорає, і варіатор дійсно покращує його роботу.

5 причин, чому встановлення варіатора випередження запалювання може мати сенс:

  1. Заявлено економію палива: для пропану – до 10%, а для метану – до 20–25%.
  2. У момент старту збільшується крутний момент мотора.
  3. Випускні клапани і каталізатор не прогорають.
  4. Потужність авто збільшується.
  5. Знижується токсичність вихлопних газів за рахунок повноцінного згорання палива.

Хочете встановити варіатор?

VipGaz Center – надійна станція обслуговування ГБО. Наші фахівці встановлять у ваш автомобіль варіатор КВЗ і ГБО (якщо потрібно), а також налаштують систему для оптимальної роботи. Ми підберемо систему випередження запалювання, виходячи з параметрів авто і ваших уподобань.

Надаємо гарантію на виконані роботи та обладнання – будьте впевнені в надійності та продуктивності системи.

VipGaz