Газ на дизель

Чи розумно переводити дизельні авто на газ? Звичайно, особливо якщо ми говоримо про середньо- та великогабаритний транспорт і спецтехніку.

Міжнародні виробники, міські автопарки та спецтранспорт з обслуговування аеропортів – компанії по всьому світу переводять автотранспорт з дизпалива на газ і на це є багато причин. Наша компанія також займається встановленням ГБО на великий дизельний транспорт: вартість переобладнання – від 35 000 грн.

Газ на дизель

Професійно пояснюємо:

  • Які види ДП-транспорту можна без питань переобладнати на газ?
  • Що дає робота солярка/газ?
  • Переваги встановлення ГБО на дизель на станціях VipGaz.

Який транспорт на ДП вигідно оснащувати газовою системою?

Це малотоннажні авто, вантажівки, автобуси, сільгосптехніка та будь-який інший автотранспорт (і не тільки), для якого характерними є великий щомісячний пробіг або великі витрати палива.

Якщо порівняти вигоду від переобладнання легковика і багатотоннажної вантажівки, то остання окупить обладнання набагато раніше, адже у неї великі витрати палива. Та й накатає вантажівка десятки тисяч кілометрів швидше від легковика, який їздить за маршрутом дім – робота.

У 2009 році команда VipGaz Center зробила щось схоже на те, що було в розробників «Порше» на ДП. Уперше в Україні переобладнали дизпаливну БРДМ на газ. Ту, яка іноді стоїть у Києві на Петрівці біля військторгу. У тому самому році до нас звернулися власники катерів на ДП, на які також потрібно було встановити газові системи. З цим також упоралися на ура.

Відтоді для нас встановлення ГБО на дизель означає не тільки роботу з автомобільним транспортом.

5 причин, чому вигідно ставити ГБО на дизелі в пасажирському транспорті, сільгосптехніці та вантажних авто

 Економія на витратах палива

Платити менше за паливо – перша причина, через яку клієнти VipGaz Center приїжджають на переобладнання. Газодизельна їзда допоможе скоротити витрати на пальне на 15–20%. Скільки ви заощадите з газом, залежить від електроніки, схеми мотора і налаштування обладнання.

② Плавна робота і приріст потужності

На змішаному паливі двигун працює плавно, крутний момент збільшується, а динаміка авто зростає.

 Паливна система авто працює у щадному режимі

За рахунок того, що в авто більше використовується газу, тиск у паливному устаткуванні знижується, а це означає, що вона слугуватиме довше. Як показує практика, встановлення газу на дизель дозволяє заїжджати на капремонт на кілька років пізніше, ніж це знадобиться «бензиновим побратимам», а в деяких випадках мотори живуть навіть у два рази довше.

④ Запас ходу

Їхати без зупинок на дозаправку тепер можна у два рази довше. До заповненого солярою паливного баку тепер додається ще повний балон газу.

 Вклад в екологію

Разом із газом ДП краще прогорає, фільтр сажі залишається чистим (його можна рідше міняти), а навколишнє середовище не страждає від викидів, які виробляє вантажівка на ДП, що стоїть поруч із вами у пробці.

Газ на дизель

Встановлення та особливості роботи моторів на газі з ДП

Перша складність, яку подолано

Газ на катерУ ДП є одна властивість – воно запалюється під високим тиском, що і забезпечує роботу двигуна. З газом, як і з бензином, це «не прокатує» – проблема, з якою стикаються установники. Саме тому переобладнання авто на ДП і на бензині відрізняється.

Не газом єдиним

Фактично, коли йдеться про перехід на блакитне паливо з ДП, автомобіль не їздитиме виключно на газовій суміші. Паливо стає газодизельним. ДП змішується з газом і під тиском вибухає, тим самим підпалюючи все паливо. І так відбувається постійно, тому виходить, що автомобіль використовує два види палива, тільки ДП у 3–4 рази менше, ніж метану або пропану.

Який газовий дизель економить

Однозначно – метан у поєднанні із соляркою.

Витрати відбуваються у таких пропорціях: 30% метану і 70% ДП від загального обсягу палива, що витрачається.

Пропан же не покриває і половини витрат, заміщаючи до 40% пального, споживаного автомобілем.

Схема ГБО 4 для ДП

Технічно газове обладнання для дизпаливних і бензинових моторів працює по-різному, тому складається з елементів, які відрізняються один від одного.

10 елементів:

  • балон;
  • газовий клапан;
  • редуктор;
  • газові форсунки;
  • електронний блок управління;
  • датчик акселератора;
  • датчик обертів;
  • дизельні форсунки;
  • паливний насос високого тиску для ДП;
  • перемикач.

За протікання процесів відповідає блок управління. Він ураховує показники датчиків і визначає необхідні пропорції впорскування газу і ДП для роботи транспорту.

Чому до нас приїжджають для встановлення ГБО і рекомендують VipGaz Center друзям та знайомим

  1. Переобладнуємо авто з 2001 року. Ми, команда VipGaz Center працюємо у цій сфері відтоді, як газове устаткування почали встановлювати в Україні. Вже не злічити автомобілів, які майстри сервісу обладнали новою паливною системою.
  2. Монтуємо італійське та голландське устаткування. Протягом 15 років працювали з різним обладнанням: виробництва Польщі, Італії, Голландії та навіть з екземплярами «місцевого розливу». Так сформували вимоги до устаткувань і знайшли те ГБО, яке їм відповідає. Клієнтам для ДП-двигунів ставимо газове обладнання AutoGas Italia, ELPIGAZ і Prins.
  3. Ексклюзивні дилери в Україні від AutoGas Italia, ELPIGAZ. Що це означає? Вартість устаткування для наших клієнтів є нижчою, ніж в решті компаній, оскільки в Україні інші центри купують його в нас.
  4. Гарантія, професійна робота і документи. Автомобілі – наша пристрасть. Ми їх не колекціонуємо, а покращуємо, встановлюючи ГБО. Намагаємося зробити краще, налаштувати оптимально і виконуємо все це з душею. Крім злагодженої роботи авто на новому паливі забезпечуємо клієнтам гарантію на обладнання та роботи, а також видаємо документи для реєстрації системи в ДАІ.

Хочете встановити газ на дизель: ціни на роботи в київському сервісі VipGaz Center залежать від моделі авто і двигуна. Приїжджайте для монтування та економте з наступного ж дня.

VipGaz