Встановлення ГБО на Chevrolet Aveo

Модель оснащується витривалими двигунами без особливих претензій щодо газобалонного обладнання. Хіба що варіатор КВЗ рекомендується завжди включати до комплектації. Далі пояснимо причину.

У ряду невибагливих движків є виняток. Йдеться про 4-циліндрові агрегати з пластиковим колектором: якщо для всіх інжекторів ми рекомендуємо ставити апаратуру 4-го покоління, то для «пластикового» колектора використовувати менш сучасну газобалонну установку категорично протипоказано. Зворотний удар полум'я зруйнує колектор. Крім того, полетять датчики, можливо, постраждає навісне. Клапан виручає не завжди, тому далі йтиметься виключно про 4-ту генерацію обладнання під пропан-бутан.

Комплектація ГБО на Авео

Спочатку про роль варіатора КВЗ: пристрій виконує функції октан-коректора. Власне, це друга назва варіатора. Зміна складу паливної суміші змінює характер її окислення (згорання). Полум'я в газоповітряній суміші поширюється повільніше, ніж при надходженні до камери згорання штатного палива. Однак бортовий комп'ютер (БК) «не знає», що машина працює на газі, тому і не дає системі запалювання сигнал про корекцію КВЗ.

Поки двигун працює на холостих або малому ході, проблема майже не проявляється. А ось із зростанням обертів догорання паливної суміші на випуску спричиняє зниження тяги, збільшення витрат пропану і головне – перегрівання випускних клапанів. Згодом зайве термічне навантаження призводить до стоншення тарілок, що негативно позначається на випуску. Якщо проблему ігнорувати, то незабаром газ на Авео замість економії принесе автовласникові непередбачені витрати.

Щоб цього не сталося, до комплектації ГБО включають варіатор – прилад перехоплює сигнали з датчиків і передає штатним системам змінені показники, за якими система запалювання коригує кут. Безпосередньо взаємодіяти із системою запалювання ГБО не може. Виняток – преміальне газобалонне устаткування, де є ЕБУ з відповідними прошивками. Що стосується решти комплектації, то тут можна обійтися бюджетними варіантами.

Зазначимо, що ресурс бюджетного обладнання є помітно нижчим. Наприклад, недорогі газові форсунки навряд чи проходять більше 80 тис. км (частіше – 60 тис. км), причому на середині ресурсу доведеться замінити ремкомплект і відкалібрувати форси. Також рекомендуємо ставити редуктор-випарювач із запасом потужності – це знизить навантаження на агрегат, а заодно усуне недолік випарювання газу в критичні моменти, коли від машини потрібна повна віддача. Що являє собою встановлення ГБО на Шевроле Авео (1,5, 1,6 або 1,2 л) дізнавайтесь у нашого консультанта. Існує кілька варіантів комплектів з різною ціною.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz