Встановлення ГБО на Toyota Camry 3.5 (2012)

Модель із 50-м кузовом випускається з 2011 року, і скоро з конвеєра зійдуть останні екземпляри.

Серед силових агрегатів популярністю в українських автовласників користуються «атмосферні четвірки» на 2,5 л і 3,5-літрові V6, оснащені фірмовою системою Dual VVT-i із змінною геометрією впускного колектора ACIS. Це вже нові двигуни з ланцюговим приводом ГРМ, які вперше з'явились у попередньому поколінні (XV40). Крім того, ці самі мотори зустрічаються в решті тойотівської модельної лінійки, а також в автомобілях Лексус, тому вже накопичився позитивний досвід газифікації таких ДВЗ.

Правильно підібрана комплектація ГБО 4 і коректне налаштування обладнання зберігають завидний ресурс двигунів. При цьому перехід на пропан не впливає на показники потужності.

Газ на Камрі 50: нюанси

Попит на цей бізнес-седан високий у всьому світі, що є обов'язковою умовою для виробників преміальної газобалонної апаратури, які спеціалізуються на створенні персоніфікованих комплектів під конкретну модифікацію авто. Найкраще тут себе проявила компанія Prins – обладнання VSI для Camry навіть не вимагає додаткових регулювань після монтажу.

Персоніфікація означає готові паливні карти і прошивки «газового мозку». Навіть довжина магістралей від форсунок до врізки в колектор чітко зумовлена.

Якщо для газифікації використовуються універсальні програми газового впорскування альтернативних виробників, то паливну карту налаштовують у русі після монтажних робіт.

Але і в цьому випадку бюджетні елементи в комплектації ГБО Тойота Камрі краще не використовувати: рекомендуємо включати до комплекту швидкісні газові форсунки, варіатор випередження кута запалювання (КВЗ) і редуктор-випарювач з невеликим запасом продуктивності. Різниця в ціні з лишком компенсується вдвічі більшим ресурсом, а щоденну їзду не затьмарять раптові провали тяги при різкому натисканні на акселератор.

Що стосується балона під пропан-бутан, то місткий трюм моделі дозволяє розміщувати тут класичну циліндричну посудину на 50 л. Головна мотивація при виборі подібної конфігурації – залишити запаску в штатному місці та забезпечити до неї вільний доступ. Однак частіше автовласники вибирають тороїдальний балон того самого обсягу, який поміщається в ніші запасного колеса. Яким балоном комплектувати ГБО Камрі 50 – питання зручності та специфіки експлуатації. На ходові характеристики обсяг і форма не впливають.

Детальніше про те, що ще входить до комплекту устаткування, дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz