Встановлення ГБО на Infiniti FX35

Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
6

На Infiniti FX35 встановлено ГБО Elpigaz Exclusiveline з балоном на 63 л.

Із цим мотором модель випускалася до 2013 року. Йдеться про 307-сильну «шістку на ланцюзі» об'ємом 3,5 л – її можна зустріти на інших моделях концерну, в тому числі на статечних седанах і на спорт-купе. У двигуна приголомшлива витривалість, тому його поважають тюнінгери, а звичайні водії накочують під 1 млн км без ремонту.

Однак єдиної заправки неякісним бензином вистачить, щоб мотор перетворився на головний біль власника.

Причина полягає в тому, що каталізатори не терплять кустарного пального, тому кераміка, що обсипалася потрапляє в циліндри. Внаслідок цього потрібна «капіталка», яка обходиться дорого через молібденові поршні, ковані колінвали і шатуни. Звідси – вимоги до комплектації та налаштування ГБО.

Ставимо газ на Інфініті FX35

Тут як ніде доречними є скорострільні газові форсунки підвищеної продуктивності – про бюджетні форси краще не думати. Неправильна паливна суміш рівносильна невідповідній марці бензину, а про те,що буває через неякісне пальне, ми вже розповідали.

З редуктором-випарювачем ситуація схожа – краще брати моделі із запасом продуктивності 20%, щоб усунути провали тяги і несанкціонований перехід на бензин за кікдауна.

Для поліпшення згорання паливної порції рекомендуємо включати до комплектації варіатор КВЗ.

Дія пристрою особливо проявляється на середніх обертах, тому що з розкручуванням двигуна сильніше виявляється різна швидкість згорання пропану і бензину. Через це з'являється неприємний момент – догорання паливної порції на випуску.

По-перше, це знижує ККД мотора, а по-друге, випускні клапани страждають від підвищеного термонавантаження. Та й сам каталізатор не любить підвищених температур.

Отже, щоб на Infiniti FX35 газ не став причиною прогару клапанів, варіатор застосовують завжди. Крім тих випадків, коли електронний блок управління газовим устаткуванням (ЕБУ) від самого початку прошитий під модель виробником ГБО.

Але ці заходи не усувають необхідності регулювання теплових зазорів. У бензиновій експлуатації виробник рекомендує здійснювати процедуру через кожні 100 тис. км пробігу. На пропан-бутані це роблять удвічі частіше. Операція є нескладною і не вимагає спеціальних умов, тому регулювання проводять у межах чергового ТО.

До слова, міжсервісний інтервал газобалонного обладнання дорівнює традиційним 10 тис. км пробігу. Обслуговування обмежується оглядом системи і заміною витратних матеріалів – фільтрів пропан-бутану в паровій фазі. Зріджений пропан очищується, коли проходить через фільтруючий картридж у редукторі.

Infiniti FX35: витрати газу і налаштування

Істинний свій характер движок розкриває біля позначки 7000 об./хв. У цих режимах їздити на газі не можна, тому система налаштовується на автоматичне перемикання газ-бензин у районі 4500 об./хв. Також на основному паливі відбувається холодний пуск двигуна, і тільки після прогрівання ЕБУ включає газовий режим. Витрати пропан-бутану і А-95 не однакові – газу йде на 10% більше через відмінності в теплотворенні цих вуглеводнів. Якщо встановлено ГБО з універсальною програмою впорскування, то його налаштовують на стенді, щоб відкатати різні заводські режими. При встановленні персоніфікованої програми додаткові налаштування не потрібні.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz