Встановлення ГБО на Subaru Forester

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
4

Subaru Forester:

  • об'єм 2.0
  • 4х циліндровий двигун
  • механічна коробка передач

Встановлення ГБО на Subaru Forester

  • редуктор Tomasetto Alaska
  • форсунки Valtek
  • газовий комп'ютер AutoGas italy DREAMJET
  • балон тороїдальний Atiker на 43 л.
  • мультиклапан Tomasetto

Модель пережила чотири покоління. Якщо не брати до уваги турбодизелі, то лінійка силових агрегатів тут не багата – дві «четвірки» на 2 і 2,5 л, атмосферні та з турбо.

Незалежно від наявності турбіни, субарівскі мотори вимагають особливої уваги: агрегати вкрай чутливі до складу паливної суміші і не переносять її збідніння, що позначається на економічності двигунів – вони на 15–20% ненаситніші, ніж у конкурентів.

Головний принцип при переході машин на пропан – не нашкодити. Але за наявності фірмового діагностичного софта, досвідчених наладчиків і просунутих програм управління газовим впорскуванням удається досягти перфектної роботи двигуна на газі. Навіть найзапекліші «субаристи» залишаються задоволені, а це дорогого вартує.

Газ на субару форестер

Установлення ГБО на Субару Форестер: нюанси комплектації

Форсунки підбирають підвищеної продуктивності, причому із запасом. Також високі вимоги до швидкості спрацьовування штоків, щоб у наладчика був оперативний простір у виборі коригувань.

Нагадаємо, що суть роботи програм газового впорскування 4-го покоління полягає в корекції бензинових алгоритмів, і чим ширші можливості форсунок, тим точнішим є впорскування. Крім того, бюджетні, а отже, повільні, форсунки йдуть у планці, що не підходить для опозитного двигуна Subaru, де циліндри рознесено горизонтально по сторонах.

Не менш вимоглива модель до газових «мізків» – електронного блоку управління (ЕБУ), точніше, до його прошивок.

Від спроможностей програми також залежить коректне впорскування на газі. В ідеалі потрібно було б використовувати персоніфікований софт. Однак газ на Форестер здатний ефективно працювати і на універсальному ПЗ, якщо систему після монтажу відрегулювати на ходовому стенді, а отриманий результат перевірити під час діагностування.

Практика показує, що таким чином удається уникнути проблем у роботі ГБО, і пропан-бутан не впливає негативно на ресурс мотора.

Чи потрібен варіатор КВЗ

У випадках, коли ставиться універсальна газова програма, ми завжди рекомендуємо використовувати варіатор випередження кута запалювання. Пропан горить повільніше, і нікуди від цього не подітись. А порція палива, яка догорає на випуску, «вбиває» не тільки клапани, а й турбіну – порівняно з вартістю ремонту турбіни або заміни клапанів оплата за варіатор є незначною.

Якщо застосовувати персоніфікований софт, то у пристрої немає необхідності – прошивки ЕБУ вже включають у себе необхідні корективи. Більше того, після монтажу подібного обладнання на Subaru Forester додаткові регулювання не потрібні. Але періодичне ТО цей процес не виключає.

Технічне обслуговування

Періодичність сервісного ТО становить традиційні 10 тис. км пробігу. Заходи обмежуються заміною фільтрів та оглядом системи на предмет витікань. Тут також перевіряються скарги автовласника на роботу ГБО, якщо такі є.

Перші заміни ремкомплектів на форсунках і редукторі зазвичай відбуваються ближче до 100 тис. км пробігу. Нерідко агрегати слугують довше, і 150 тис. км – не межа. Тут багато чого залежить від умов експлуатації та типу обладнання. Про варіанти комплектації устаткування дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz