Встановлення ГБО на Toyota Corolla

На наймасовішу модель авто в історії людства ставлять один з одинадцяти можливих моторів, тому не будемо розглядати тут кожний агрегат. Тим більше, подробиці завжди можна дізнатись у нашого консультанта. Зараз зупинимося на популярних рядних «четвірках» на 1,6 та 1,8 л, які заробили славу «вічних двигунів».

ДВЗ чудово сприймають газ, і особливих вимог до комплектації газового обладнання не пред'являють. Для спокійної та розміреної їзди вистачає базового комплекту. Витрати палива рідко перевищують +1 л до бензинового. Однак любителям жвавої їзди радимо доповнювати базову комплектацію швидкісними форсунками і варіатором КВЗ. Швидкі форси забезпечать безперебійну подачу палива при швидкому старті й кікдауні, а коректор КВЗ підвищить ККД мотора.

ГБО Тойота Королла: форсунки і варіатор

Швидкісні газофорсунки дають певний простір при налаштуванні устаткування, тому ми рекомендуємо включати до комплекту швидкі моделі. Форси з великим часом відкриття штока (повільні) не встигають завершити цикл – шток зависає у відкритому положенні.

Результат – перезбагачена суміш, що означає підвищені витрати палива. Причому за суб'єктивними відчуттями водій не виявить неполадок. Швидше навіть, навпаки, – відчуватиметься зайва спритність. Однак значна частина палива в такому режимі вилітає в трубу. Про економію тут говорити не доводиться.

Зі збідненою сумішшю, коли сопло форсунки не встигає пропустити необхідну кількість газу, наслідки є сумнішими через перегрівання двигуна.

Про варіатор КВЗ

Щоб установлення ГБО на Тойота Королла не стало причиною позапланового ремонту ДВЗ, ми рекомендуємо застосовувати також варіатор випередження кута запалювання – той самий КВЗ. Навіть правильна концентрація пропан-бутану і повітря відрізняється характером згорання від бензину – газ горить повільніше через фізичні властивості.

Газ на тойоту королу

Виходить, коли випускні клапани відкриваються, газоповітряна суміш ще догорає. Із зростанням обертів ситуація погіршується. Насамперед страждають клапанні тарілки – вони стоншуються, і відбувається те, що мотористи називають прогаром клапанів.
Коректор КВЗ знімає інформацію з датчиків валів і транслює імпульси далі на блок управління у зміненому вигляді.

Система запалювання коригує іскроутворення – змінює його кут у ранню сторону. Суміш підпалюється на мить раніше, але цього достатньо, щоб до моменту відкриття клапанів процес у камері згорання завершився.
Природно, загальний ККД мотора підвищується, тяга відповідає штатній, що підтверджують дані діагностики – бензинові та газові графіки збігаються.

Коли встановлюють преміальне газобалонне обладнання, то відпадає необхідність у пристрої, тому що газові прошивки електронного блоку управління (ЕБУ) включають у себе всі корекції.

Така апаратура навіть не вимагає додаткових регулювань. В інших випадках ГБО і варіатор після монтажу та автокалібровок налаштовують під навантаженням на ходовому стенді. Детальніше про регулювання дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz