Встановлення ГБО на Toyota Prado 2011
Обидва ДВЗ – класичні інжектори з колосальним ресурсом. «Шістка» йде без гідрокомпенсаторів, тому потрібне періодичне регулювання теплових зазорів. На бензині виробник рекомендує робити це після 100 тис. км пробігу. На пропані процедуру потрібно проводити вдвічі частіше. Мотори прості, тому строгих рекомендацій встановлювати преміальне обладнання тут немає. Однак і бюджетними комплектаціями не обійтися.
Ставимо газ на Прадо: нюанси комплектації
Ще на етапі підбирання обладнання слід уважно поставитися до характеристик редуктора-випарювача і газових форсунок. Ці елементи повинні відповідати потужності мотора. На практиці – навіть з невеликим запасом, в іншому випадку в найвідповідальніший момент може статися провал тяги через брак палива. Інший важливий показник – швидкість спрацьовування, стосується форсів: чим скорострільніші форсунки, тим більше можливостей у наладчика наблизитися до бензинових показників. Що стосується інших елементів устаткування, то тут використовуються універсальні комплектуючі, з яких найважливішими вважаються фільтр і балон.
Фільтрувальний елемент
Рекомендуємо не економити на даному вузлі та утримуватися від витратних матеріалів з паперовим картриджем – композитні фільтри з відстійником помітно ефективніше затримують «зайві включення» у пропан-бутані, які є завжди, незалежно від якості пального. Прадо на газу працює без нарікань, якщо бензольні смоли залишаються у фільтрі, а не потрапляють до форсунок. Сам по собі газовий конденсат для мотора є нешкідливим і згорає в циліндрах без сліду або наслідків. Однак при коротких пробігах у міському циклі смоли налипають на штоки газофорсів, а згодом блокують їх вільний хід.
Газовий балон
У більшості випадків власники LC Prado вибирають тороїдальну ємність для зовнішнього розміщення під задній бампер, де поміщається ТОР на 95 л. Однак якщо авто бере участь в офф-роудах, то така схема не підходить. Швидше за все, альтернативи багажнику тут немає – під стіночку стає циліндр на 90 л, але від третього ряду сидінь доведеться відмовитись. Ємність обладнано мультиклапаном – дані про рівень пропану надходять на ЕБУ, а звідти транслюються на кнопку перемикання режимів, яка розміщується в салоні машини. Водій завжди знає, скільки пального є в балоні.
Налаштування
Газ на Прадо 120 налаштовують у русі – функція автокалібрування на універсальних ГБО призначена лише для запуску двигуна на пропан-бутані. Суть налаштувань полягає в корекції бензинових програм: чим точніше «знімаються» штатні алгоритми, тим коректнішою вийде газова паливна карта. Після регулювань автомобіль готовий до експлуатації. На нульовому ТО, яке проводять після першої тисячі пробігу, робляться уточнюючі регулювання. Для клієнта послуга безкоштовна. Задавайте питання нашим консультантам про бренди і варіанти комплектації ГБО.