Встановлення ГБО на Славута
Модель оснащувалася мемзівськими 4-циліндровими двигунами на 1,2 або 1,3 л. Був ще мотор на 1,1 л, але з ним «Славута» йшла тільки в перші роки випуску. Обидва мотори в останні роки випуску надходили з інжектором. Однак також по країні бігає чимало карбюраторних модифікацій. Від типу паливної системи залежить покоління ГБО на Славуту і ціна комплектації.
На карбюраторні машини ставлять газобалонне обладнання 2-го покоління. У комплекті немає газових форсунок та електронного блоку управління (ЕБУ), тому вартість устаткування на 40% нижча, ніж для інжекторних авто. З нюансів виокремимо необхідність вручну налаштовувати редуктор-випарник. Процедура вимагає вправності і знань, тому не рекомендуємо робити це самостійно або втручатися в роботу системи після налаштування фахівцем.
Іноді 2-ге покоління ставлять також на інжектор. У таких випадках газ подається в колектор через змішувач (міксер). Однак тому, що паливна суміш знаходиться в ресивері вже в готовому стані, можливе її самозаймання від випадкової іскри на випуску. Система «антихлопок» захищає від подібних ситуацій, але вона не виключає повністю зворотний удар полум'я, від якого можуть постраждати датчики. Тому на авто з розподіленим впорскуванням правильніше ставити більш сучасне обладнання. Власне, воно і створене для газифікації впорскувальних машин.
Встановлення ГБО на Славуту інжектор
Тут можна обійтися бюджетними комплектаціями газобалонного обладнання. Є кілька варіантів на вибір власника машини. Ціна 4-го покоління хоч і буде вищою, але натомість автовласник отримає систему, яка не вимагає участі водія. Зміна паливних режимів відбувається автоматично: мотор запускається на бензині, а після прогрівання переходить на газ. При добре налаштованій апаратурі здогадатися про перехід можна виключно за сигналом діода на кнопці. Витрати газу на 15% вищі від бензинових через фізичні властивості пропан-бутану.
Тут за впорскування газу вже відповідають газові форсунки – по одній для кожного циліндра. За рахунок розподіленого впорскування авто на пропані їде не гірше, ніж на бензині. Балон розміщується в багажнику – встановити ТОР замість запаски під капотом неможливо. Іноді циліндричну посудину поміщають під задній бампер, але через дефіцит місця встановити там балон, обсяг якого більший за 27 л, не вийде. Про нюанси комплектації газового обладнання дізнавайтесь у нашого консультанта.
Ще установки на ZAZ