Встановлення ГБО на Лачетті

Модель оснащують «четвірками» GM, які знайомі мотористам за «Опель Астра». Претензія до двигунів одна – зависають клапани. Перша ознака – троїння, при цьому check engine мовчить. Перехід авто на пропан вирішує проблему, адже газ згорає чисто.

Саме кіптява залишається причиною залипання клапанних стрижнів у направляючих. Але 2-ге покоління сюди не поставиш, бо у свіжих «лачиків» пластиковий колектор, а «антиудар» виручає не завжди. Із плюсів – ДВЗ комплектують гідрокомпенсаторами, що не виключає користі від застосування варіатора випередження кута запалювання.

Користь від КВЗ на моторах Lacetti

Зазвичай пристрій застосовують з метою захисту клапанів від теплового навантаження на двигунах без гідрокомпенсаторів. Але тут його завдання – коригувати запалювання, щоб газ на «Лачетті» віддавав максимум енергії. Втім, це загальна проблема пропану, яка пов'язана з фізичними властивостями: поширення полум'я від іскри в газоповітряній паливній суміші проходить повільніше, ніж у бензиновій хмарі.

У наслідок цього порція газу, що надійшла в циліндр, згорає не вся – залишки вилітають у трубу.

Варіатор, перехоплюючи імпульс з датчиків колінвала і розподілвала, передає бортовому комп'ютеру (БК) змінені дані про їх стан.

Штатна система виконує запалювання трохи раніше. Отриманого гандикапу вистачає, щоб пропан згорів повністю і спрямував потужність на обертання. ККД двигуна збільшується, що водій одразу помітить з відгуків педалі газу. Завдяки діагностичному ПЗ наладчики VipGaz Centre досягають бензинової віддачі ДВЗ, тому ми віддаємо перевагу програмованим моделям варіаторів. На відміну від заздалегідь прошитих, мінімальний крок регулювання в них становить 1°.

Нюанси комплектації ГБО на Chevrolet Lacetti

Особливих вимог до головних модулів газобалонного устаткування немає. Однак, за задумом конструкторів, двигун моделі видає максимальну потужність ближче до червоної зони – при 5800 об./хв. Тут доречними є середньошвидкісні газові форсунки. Повільні – не справляються з подачею на високих обертах. Якщо власник має намір шустрити, то продуктивності форсів базовій комплектації не вистачить. Машина переходитиме в бензиновий режим.

Без зміни організації багажного відсіку в нішу запасного колеса стає ТОР на 43 л. Можливо вмістити «таблетку» більшого об'єму, але тоді доведеться підняти підлогу багажника. Тільки чи є в цьому сенс, коли АГНС – на кожному перехресті? Зовні тороїдальний балон не стане через малий кліренс. Циліндр на 50 л розміщують упоперек – акурат між колісними арками. Решту запитань щодо ГБО на Лачетті ставте нашим консультантам.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz