Встановлення ГБО на Great Wall Hover

Great Wall Hover

  • об’єм 2,4
  • автоматична коробка передач

Встановлене ГБО на Great Wall Hover:

  • редуктор Tomasetto Alaska;
  • форсунки Valtek;
  • газовый комп'ютер STAG 4;
  • балон тороїдальний Atiker на 42 л
  • мультиклапан Tomasetto

Рамна конструкція в поєднанні з перевіреними технологіями, до того ж за помірні гроші, дає непоганий результат – модель популярна, незважаючи на «дитячі хвороби». З точки зору мотористів, проблемою вважаються датчики холостого ходу і валів. Тож у разі ускладнень із запуском двигуна причини слід шукати насамперед там.

Що стосується «четвірок» на 2,0 і 2,4 л, то тут без нарікань – на пропані агрегати працюють чудово.

Ідеться про вивчений уздовж і поперек мотор Mitsubishi серії 4G. Більше 20 років десятки виробників ставлять на свої моделі модифікації цього агрегату. А серед «гбошників» движок має славу такого, що ідеально підходить для пропану. Все, що потрібно, – правильна комплектація і кваліфікований монтаж. Про періодичне ТО також не забувають.

Нюанси: ГБО на ХоверГБО на Ховер

  1. Для встановлення підбирають газобалонне обладнання 4-го покоління і вище.
  2. Розмір багажника дозволяє розмістити циліндр на 60 л уздовж відсіку.
  3. Якщо вибирають ТОР на 42 л, його підвішують зовні замість запаски.
  4. Перед монтажем двигун діагностують.
  5. Запуск і прогрівання ДВЗ налаштовують під бензин.
  6. Після 4500 об./хв. налаштовують бензиновий режим.
  7. Регулювання системи завершують на ходу.

Налаштування системи

Особливість моделі така, що без ходових випробувань під наглядом діагностичного ПЗ систему не відрегулювати – обов'язково проявлять себе плаваючі оберти або пропуски запалювання. Саме тому просте автокалібрування, коли паливна карта вибудовується тільки за холостим ходом, тут не пройде. Реальна їзда також не гарантує коректних регулювань для всіх режимів. Отже, газ на Ховер у нашому центрі вибудовують на династенді, де вдається і відтворити режими реальної їзди, і оберти витримати на різних передачах. У міських умовах це частіше неможливо здійснити. Зате після стенду машина готова до бою.

Сервісне обслуговування

Тут усе традиційно – планове ТО проходять кожні 10 тис. км пробігу. Сервіс обмежується заміною фільтрів або чищенням штатних фільтруючих картриджів у деяких моделях редукторів-випарювачів. За правильної експлуатації жодний елемент апаратури не потребуватиме втручання аж до 100 тис. км. На цей пробіг поширюються гарантійні зобов'язання. Однак після монтажу і налаштування потрібно заскочити в сервіс після першої тисячі – це нульове ТО, коли перевіряють надійність монтажної частини, шукають протікання і діагностують бортовий комп'ютер (БК) на предмет виявлення помилок. Для клієнта послуга безкоштовна. Решту подробиць дізнавайтесь у нашого консультанта.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz