ГБО на Great Wall
Марка оснащує свої моделі перевіреною «четвіркою» Mitsubishi. Схоже, у китайців це стало доброю традицією. Движок надійний і міцний, створений свого часу із запасом потужності. Тюнінгери розуміють, про що йдеться. Саме тому проблем із пропаном у цього двигуна не виникає. Однак нюанси є.
Комплектація устаткування
Щоб знімати з ДВЗ бензинові «конячки», рекомендуємо включати до комплекту:
1. Варіатор КВЗ, тому що мотори частіше йдуть без гідрокомпенсаторів..
Це збереже клапани, які страждають від підвищеного теплового навантаження, коли газ на Great Wall у циліндрах ще горить, а випускний клапан уже відкривається. Причому чим вищі оберти двигуна, тим відвертіше проявляється ця негативна особливість. Через 50 тис. км полум'я доконає таки клапанну тарілку. Адже товщина металу там невелика.
2. Середньошвидкісні газові форсунки замість повільних.
Хоча мотори цієї серії вважають «дубовими», свій характер вони розкривають після 4000 об./хв. Щоб усунути провали тяги у відповідальний момент – обгін, швидкий старт, – форсунки підбирають із запасом продуктивності. Інакше, встановивши ГБО на Грет Вол доведеться забути про вправну їзду. Але ж завдання стоїть не тільки заощадити на паливі, але і зберегти характер машини.
3. Електронний блок управління (ЕБУ) з широкими можливостями налаштувань.
Знову ж таки, це на догоду нормальній експлуатації. Так, такі ЕБУ коштують трохи дорожче, зате софт дозволить вибудувати детальну паливну карту для всіх режимів. Тим більше, що умови для просунутих налаштувань в установчому центрі VipGaz передбачено. Йдеться про ГБО 4-го покоління і вище.
Сервіс після встановлення
Навіть найбільш просунуті системи слід вчасно обслуговувати. Відвідувати ТО слід раз на 10 тис. км пробігу. До 60 тис. км сервіс обмежується заміною фільтрів і загальною діагностикою устаткування. Перші ремкомплекти на агрегатах газобалонного обладнання міняють, як правило, між 60 тис. і 100 тис. км.
Однак перший після монтажу візит роблять через 1–1,5 тис. км. Цього пробігу достатньо, щоб проявилися помилки або заводський брак. Послуга для клієнта безкоштовна. Сервісмени шукають витоки газу, перевіряють коректність налаштувань.