Встановлення ГБО на Hummer H3
Hummer H3:
- об'єм 3.7
- рядний 5и циліндровий двигун
- автоматична коробка передач
Встановленее гбо на Hummer H3:
- редуктор Gurtner 400hp
- форсунки Horizont
- газовий комп'ютерAutoga italia POWERJET
- балон циліндр ХПТ на 100 л.
- мультиклапан Tomasetto
«Бебі-Хаммер», як любовно називають його шанувальники американських «фул-сайзів», має зовсім не дитячий апетит. Тому Hummer H3 на газі – аж ніяк не рідкісне явище. Виробник заявляє про витрати 13,8 л бензину на 100 км. І це для 5-циліндрового агрегату (3,5 л або 3,7 л залежно від року випуску). На практиці, звичайно, виходить більше. А якщо говорити про топову V-подібну «вісімку» (5,3 л), також бензинову, то згадувати про витрати палива тут зовсім недоречно.
Але що робити, якщо машина з брутальними рубаними формами запала в душу? Не затьмарювати ж собі життя через таку дрібницю, як витрати бензину? Здоров'я все-таки дорожче.
Установлення ГБО на Hummer H3 здатне відновити мир у душі кожного шанувальника американського позашляховика. На газі витрати будуть вищими, однак дворазова різниця в ціні вуглеводнів із лишком перекриває 15–20-відсоткові перевитрати. На щастя, агрегати GM не відносять до розряду «супернакручених», тому при газифікації тут можна обійтися комплектами середнього цінового сегменту. Однак при виборі підходящої комплектації ГБО на «Хаммер Х3» не можна забувати про характеристики могутніх моторів. Проте спочатку торкнемось їх особливостей.
Двигуни марки відомі мотористам за Chevrolet Silverado та GMC Canyon, з якими «бебі-Хаммер» розділяє не тільки силові агрегати, але й платформу. Моделі на нашому ринку не дуже поширені, проте якщо й зустрічаються, то найчастіше – з газобалонним устаткуванням. Хаммер Х3 на газі їде не гірше від згаданих пікапів. Ресурс в агрегатів є зразковим: важко уявити пробіг, за якого мотору буде потрібний капітальний ремонт. Причини надійності – перевірена конструкція та обсяг. Усе-таки розмір має значення.
Установлення ГБО на Hummer H3: нюанси
Як уже зазначалося, двигуни моделі мають архаїчну за нинішніх часів конструкцію – потужності вистачає, тому в технологіях потреби немає. Впорскування – інжекторне, розподілене, а отже, установлення ГБО на Хаммер Х3 окупить себе достатньо швидко. З огляду на ресурс основних компонентів газового обладнання, газифікація окупить себе 7–10 разів. Хіба це не привід перейти на пропан-бутан?
При виборі підходящої комплектації газобалонної апаратури основну роль відіграє потужність моторів.
До комплекту ГБО на Hummer H3 включають редуктор-випарник високої продуктивності. В окремих випадках ставлять два агрегати. Бажано, щоб запас потужності редуктора відносно до характеристик ДВЗ становив хоча б 20%. Це гарантує потрібний обсяг газу навіть за високих навантажень – не буде ні провалів, ні смикань, а тяга і відгуки на педаль акселератора залишаться практично бензиновими.
Крім того, запас продуктивності редуктора усуне пікові навантаження на агрегат. А отже, прослужить він довше.
Схожа ситуація склалась і з газовими форсунками: щоб газ на Хаммер Х3 працював коректно, швидкісні характеристики форсунок не повинні поступатися швидкості спрацьовування штока в бензинових аналогах. Зазначимо, що форсунки також відрізняються продуктивністю. Які моделі відповідають вашому автомобілю, розкажуть наші консультанти.
Оскільки більшість комплектацій газобалонної апаратури йдуть з універсальними програмами впорскування, після монтажу системи газ на Hummer H3 доналаштовують: на першому етапі електронний блок управління (ЕБУ) «знімає» штатні налаштування впорскування. Для більшої точності ЕБУ збирає інформацію для різних режимів експлуатації. Потім створюється паливна карта на пропан-бутані згідно з бензиновими алгоритмами.
Заключний етап налаштування – перевірка коректності впорскування шляхом діагностики. Встановлення газу на Хаммер Х3 вважається завершеним, коли бортовий комп'ютер не видає «чеки», що автоматично означає коректність паливної суміші. Правильна суміш – запорука нормального згоряння кожної порції палива, а отже, ресурс мотора не постраждає від переходу на пропан-бутан.
Як їде Hummer H3 на газі?
Запуск і прогрівання двигуна проходять у штатному режимі – на бензині. Коли редуктор-випарник достатньо прогріється, ЕБУ сам активує газовий режим. Участь водія в роботі системи не потрібна. Нормальне прогрівання редуктора оцінюється електронікою за температурою охолоджувальної рідини (ОР), тому критично важливо підтримувати рівень антифризу в системі охолодження.
Якщо пропан-бутан закінчився або оберти двигуна перевищили позначку 4000 об/хв, ЕБУ активує бензиновий режим. Те саме відбувається у випадках несправності компонентів ГБО. Одним словом, завдання водія – вчасно заправлятись і проходити ТО газобалонної системи. Якщо вас зацікавило встановлення газу на Hummer H3, звертайтеся до нашого консультанта. Решту запитань про сервіс або ремонт ГБО ставте нашим фахівцям.
Ще установки на Hummer