Умовно «хаммерівські» мотори поділяють на великі та маленькі. Йдеться про агрегати для комерційних авто. «Скромний» – це двигун на 5,7 л для H1, який компактним не можна назвати, і ще одна бензинова «вісімка» Voratec на 6,2 л, що перекочувала до наступної моделі бренду – H2. Дивно, але у класифікації GM вони значаться як small block engine.

Порівняно з цими монстрами п'ятициліндровий ДЗ у H3 можна дражнити малюком – усього лише 3,5 чи 3,7 л залежно від року випуску. Зустрічаються також мотори на 5,3 л. Але саме з «п'ятірками» ми стикаємося частіше через масовість моделі.

Незважаючи на габарити, в багажному відсіку машини не так багато місця через розвинуті арки – це головна особливість. До того ж відсутня ніша під запаску, яка підвішена на задніх дверях. То який балон ставити?

У власників, які вирішили поставити газ на Хаммер, є вибір:

  • тороїдальна ємність до 89 л усередині з боку багажника;
  • циліндричний балон до 130 л поперек багажника;
  • також циліндр, але вдвічі меншого обсягу, уздовж арки.

Щоб розмістити пропанову ємність зовні, потрібне втручання в систему викиду. Ще підвісна посудина зменшить кліренс, що не підходить тим, хто експлуатує автомобіль на бездоріжжі.

Що стосується розміщення інших агрегатів газової апаратури, то відзначимо тісноту в підкапотному просторі та ускладнений доступ до колектора. Але з досвідом у нас з'явилися свої схеми монтажу, і встановлення проходить без сюрпризів.

H1 и H2

Тут ситуація з організацією багажного простору та сама: виштамповки під запасне колесо немає, обсяг багажника менший, ніж здається зовні. А з третім рядом сидінь місця для поклажі й зовсім не залишається. Саме тому підходять до вибору балона під пропан так само, як і в мініхаммерах – власник розставляє пріоритети з урахуванням власної щоденної експлуатації.

А ось в комплектації газового обладнання є важлива відмінність – ГБО на Hummer full size комплектується двома редукторами-випарювачами.
Могутній V8 володіє хорошим апетитом і потужністю, тому крім пари редукторів потрібні продуктивні газові форсунки. Також рекомендуємо встановлювати варіатор КВЗ. Але не стільки для збереження потужності, якої й так із надлишком, а щоб уберегти клапани від підгорання.

Сподобалась стаття? Поділіться
Мы также установили
ГБО на Acura
3
ГБО на Cadillac
2
ГБО на шевроле
13
ГБО на Chrysler
2
ГБО на Citroën
1
ГБО на Daewoo
7
ГБО на Dodge
6
ГБО на Fiat
1
ГБО на джили
1
ГБО на Great Wall
1
ГБО на Hyundai
18
ГБО на Infiniti
7
ГБО на Jeep
5
ГБО на Kia
12
ГБО для Lada
4
Газ на Land Rover
1
ГБО на Lexus
10
ГБО на Linkoln
1
ГБО на Mazda
9
ГБО на Mercedes-Benz
12
ГБО на Mitsubishi
16
ГБО на Opel
5
ГБО на Porsche
4
ГБО на Range Rover
2
Ravon
1
ГБО на Renault
10
ГБО на Seat
2
ГБО на Skoda
11
ГБО на Смарт
0
ГБО на Subaru
13
ГБО на Suzuki
3
ГБО на Toyota
34
Volkswagen
15
ГБО на Volvo
5
ЗАЗ
3
ГБО на Ford
7
ГБО на Honda Главные вкладки
15
ГБО на Nissan
6
ГБО на Audi
5
ГБО на BMW
6
ГБО на Chery
3
ГБО на Peugeot
1
VipGaz