Встановлення ГБО на LADA Largus
Фургони підвищеної місткості надзвичайно популярні в Європі. Однак на наш ринок Largus надходять місцевого виробництва – збірки «Богдан Авто», з мотором на 1,6 л, який знайомий мотористам за логанами і вазами, тому з газифікацією моделі проблем не виникає.
Мотори добре сприймають пропан-бутан, недаремно виробник розвиває програму встановлення газобалонної апаратури відразу з конвеєра. Однак не можна забувати про періодичне регулювання теплових зазорів. На щастя, процедура виконується просто і не вимагає особливих знань і кваліфікації. Також рекомендуємо включати в комплектацію варіатор КВЗ, який запобігає підгоранню клапанів. Сама головка блоку циліндрів (ГБЦ) завдяки посиленій конструкції не страждає від перегрівання.
Ставимо газ на Ларгус: нюанси
Мотори не вимагають преміальних комплектацій і чудово працюють на бюджетному обладнанні. Окупність такого ГБО становить приблизно 20 тис. км пробігу. Однак треба розуміти, що чим дешевший комплект, тим менший ресурс. Взаємозв'язок ціни і ресурсу особливо проявляється в газових форсунках. Недорогі бренди ходять без ремонту 30–40 тис. км. Потім доведеться поміняти ремкомплект, якого вистачить ще на такий самий пробіг. У межах 60–80 тис. км пробігу будуть потрібні нові форси.
Щоб уникнути клопоту, автовласники часто віддають перевагу дорожчим форсункам. Ресурс подібних моделей сягає 250 тис. км.
У редукторів-випарювачів зв'язок ціни та якості простежується не настільки очевидно. Якщо не допускати обмерзання і перегрівання агрегату, то він прослужить протягом мінімум 100 тис. км. Головне – не ставити відверто «ліві» бренди або продукцію no name. Сказане відноситься до ГБО 4-го покоління – на Ларгус встановлювати обладнання ранніх генерацій не рекомендується. Також не потрібно економити на магістралях і монтажних матеріалах. Якісні шланги довше протистоятимуть насиченню газом, а фірмові хомути не доведеться періодично піджимати.
Детальніше про варіанти і вартість комплектацій дізнавайтесь у наших консультантів.
Ще установки на Lada