Встановлення ГБО на Subaru Legacy

Модель випускається вже в шостому поколінні, що вказує на тверді ринкові позиції. Особливості – постійний повний привід та опозитні движки, які не прощають дилетантства. Саме тому недосвідченим майстрам монтаж ГБО на «японцеві» не довіряють.

Нюанси комплектації

Мотори не переносять буденну суміш – навіть на бензині витрати палива трохи вищі, ніж у однокласників. Якщо економити, то вже через 5–10 тис. км пробігу підгорають клапани.

Газ на Субару Легасі

Звідси і вимоги до комплектації устаткування:

  • Газові форсунки підбирають із запасом продуктивності.. Крім того, на субарівські движки не підходять бюджетні варіанти, які не відрізняються високою швидкістю спрацьовування. Також нагадаємо, що мотори – і «четвірки», і «шістки» – опозитні, а отже, традиційні планки з батареєю форсунок на Subaru Legacy не підійдуть. Вибирають поодинокі моделі або пари для 4-циліндрових моторів і трійки для 6-циліндрових.
  • Редуктор-випарювач також беруть із запасом потужності. Завдання – забезпечити форсунки пропаном із надлишком, щоб у разі кікдауна або руху на високих обертах двигун не залишився на голодному пайку. В іншому випадку суміш збідніє, а про наслідки ми вже говорили.
  • Якщо застосовуються універсальні газові «мізки», то налаштовувати систему слід виключно на диностенді. Причому коректність паливної карти перевіряють діагностичним сканером. Реальна їзда для регулювань не підійде – мало де у столиці можна «пограти» з обертами ДВЗ у середньому діапазоні. Проте саме після 3000 об./хв. субарівський мотор розкриває свій справжній характер.
  • У нішу запасного колеса встановлюють тороїдальний балон. Залежно від виробника його ємність становить від 54 до 59 л.

Додатково ми рекомендуємо, щоб устаткування ГБО на Субару Легасі було доповнене варіатором КВЗ. Пристрій коригує кут запалювання в ранню сторону – це ще один захід, щоб зберегти клапани від підвищеного термічного навантаження через паливо, яке догорає на випуску.

Крім того, з варіатором машина їздить спритніше – за рахунок точних регулювань удається досягти бензинових характеристик, що вкрай важливо для «субаристів». Адже власники автомобілів цієї японської марки завжди вважались особливою кастою автолюбителів.

Варіатор КВЗ

Розрізняють програмовані і непрограмовані моделі пристроїв. Перші підходять для самостійного встановлення в гаражі, адже необхідні прошивки з корекціями там уже є.

Причому один варіатор може призначатися для декількох моделей. Ми вважаємо, що подібна універсальність є виправданою не завжди, і Subaru Legacy – саме той випадок. Існує з десяток виробників, що випускають коректори запалювання, але для двигунів цієї марки краще використовувати програмовані пристрої, налаштування яких потрібно здійснювати в умовах професійного сервісу. Тоді можна гарантувати, що система працюватиме абсолютно коректно, і у власника не виникне проблем з роботою ГБО.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz