Встановлення ГБО на Ford Focus 1.6

Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
4

Найчастіше модель оснащується 4-циліндровим мотором компанії «Дуратек» об'ємом 1,6 л. На думку наших мотористів, движок є безпроблемним. Ресурс становить не менше 250 тис. км пробігу. Головне – не забувати міняти ролики і ремінь на рубежі 160 тис. км.

З газифікацією мотора також ніяких проблем – тут ставлять комплектації 4-го покоління і вище. За необхідності обладнання комплектується варіатором випередження кута запалювання (КВЗ). А така потреба існує завжди, якщо прошивки газового електронного блоку управління (ЕБУ) не включають у себе корекцій запалювання.

Варіатор КВЗ

Пристрій коштує недорого, але приносить велику користь. До переліку обов'язкових елементів обладнання він не входить, тому що деякі газові програми вже мають необхідні корективи. Наприклад, преміальне обладнання ГБО на «Форд Фокус» 3 оснащується ЕБУ з персоніфікованими прошивками, тому ні додатковий пристрій, ні регулювання після монтажу не потрібні. А бюджетні варіанти йдуть з універсальними програмами впорскування, які вимагають участі наладчика.

Згорання пропан-бутану і бензину в циліндрах протікає неоднаково. Позначаються фізичні відмінності палива – газ горить повільніше, через що на середніх і високих обертах двигуна незгоріле паливо вилітає разом з відпрацьованими газами. Внаслідок цього ККД мотора знижується, а витрати пропан-бутану збільшуються. Крім того, виникає ризик прогорання клапанів, тому що газ на випуску продовжує горіти, і краї клапанних тарілок страждають від цього в першу чергу.

Варіатор вирішує проблему: прилад перехоплює сигнал від датчиків положення валів і передає на бортовий комп'ютер відкориговані показники. Система реагує іскроутворенням під більш раннім кутом – усього 5–10° корекції змінюють ситуацію. Суміш запалюється раніше, а отже, залишається більше часу на згорання. У результаті на випуску отримуємо повністю згорілу порцію палива, що означає високий ККД за економічної витрати.

ГБО на Форд Фокус: регулювання

Налаштування – відповідальний етап монтажу. Універсальні програми включають у себе автокалібровки. Однак ця функція потрібна лише для запуску мотора і роботи на холостих. Для повноцінної експлуатації потрібна газова паливна карта з даними впорскування. Час упорскування прив'язується до бензинових алгоритмів з коефіцієнтом корекції.

Щоб вибудувати карту для всього діапазону обертів ДВЗ, потрібно налаштовувати машину в русі, а потім перевіряти отриманий результат за допомогою діагностичного обладнання. Саме цей етап ігнорується установниками-любителями, які вважають, що можна виставляти коефіцієнти на око або прив'язуватися виключно до холостого ходу. Результат завжди буде плачевним.

Якщо у вас виникли питання щодо газифікації авто, звертайтеся до наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz