Встановлення ГБО на Kia Magentis
Kia Magentis:
- об'єм 2.0
- автоматична коробка передач
Встановлене гбо на Kia Magentis:
- редуктор Tomasetto Alaska
- форсунки Valtek
- газовий комп'ютер E.G.S. ARGO
- балон тороїдальний Atiker на 43 л.
- мультиклапан Tomasetto
Модель відносять до автомобілів, які прийнято називати «багато авто за прийнятні гроші». Саме тому KIA Magentis одразу сподобались українським автомобілістам. До плюсів віднесемо надійні агрегати, родовід яких починається з моторів Mitsubishi. Наявність ГБО на КІА Маджентіс – не рідкість. А якщо згадати, що у себе на батьківщині, в Південній Кореї, «Маджі» газифікуються прямо на конвеєрі, то можна сміливо стверджувати, що газ на KIA Magentis рекомендовано самим автовиробником.
До речі, у черговій своїй генерації, що отримала назву Optima, КІА теж оснащуються газобалонними установками, правда, вже наступного покоління. Йдеться про системи LPi, коли пропан-бутан впорскується в циліндри у зрідженому стані. Якщо під капотом вашого авто встановлено саме таке обладнання, то нагадаємо про необхідність регулярного обслуговування системи. Про вартість сервісу газових установок 5-го і 6-го поколінь, діагностику та основні сервісні операції дізнавайтесь у нашого консультанта.
Установлення ГБО на KIA Magentis: нюанси
Модель оснащувалася 2-літровими «четвірками» та моторами V6 об'ємом 2,7 літра. В обох випадках ідеться про надійні агрегати, ресурс яких сягає 300 тис. км пробігу. На газі машина пройде не менше, за умови правильного підбору комплектації газобалонного обладнання. Що стосується програм газового впорскування, то можна застосовувати універсальні прошивки ЕБУ (електронний блок управління) з подальшим доналаштуванням після монтажу.
Головним критерієм успішної експлуатації KIA Magentis на газі назвемо відповідність продуктивності редуктора-випарника і газових форсунок потужності мотору. У випадку з 2-літровим агрегатом зазначимо, що на наш ринок поставлялися машини із 150-сильними «четвірками» (144 л/с, якщо точніше). Для інших країн двигуни форсувалися до 165 л/с, а отже, установка ГБО на KIA Magentis повинна комплектуватися більш потужним редуктором. Щоб на пропан-бутані машина їхала не гірше, ніж на бензині, рекомендуємо ставити редуктори-випарники, які мають 20-відсотковий запас потужності.
У випадку з форсунками запас не потрібен. Більше того, можна використовувати бюджетні моделі, які не є скорострільними. Однак через обмежений ресурс таких форсунок більшість автовласників обирають комплектації ГБО на КІА Маджентіс із газовими форсунками середнього цінового сегмента. Їх ресурс у 4–5 разів вищий, ніж у моделей типу «валтек». Крім того, якісні форсунки (нерозбірні) не вимагають періодичної заміни ремкомплектів (кожні 40 тис. км пробігу), а отже, калібрувати їх також не потрібно.
Установлення ГБО на КІА Маджентіс із двигуном на 2 л зобов'язує автовласника не пропускати таку сервісну операцію, як регулювання теплових зазорів клапанів. Автовиробник рекомендує регулювати клапани через кожні 90 тис. км пробігу. Проте якщо при бензинової експлуатації власники «Маджі» нерідко доводять ситуацію до «поки не почне стукати», то при їзді на газі цього робити не слід. Бензинові «шістки» такого регулювання не вимагають через наявність гідрокомпенсаторів.
У подальшому газифікована машина експлуатується у звичайному режимі: запуск і прогрівання двигуна відбуваються на бензині, а потім електроніка включає газ. Втручання водія система не вимагає. Головне – вчасно заправлятися пропаном. До слова, балон тут поміщається в нішу запасного колеса. Його місткість становить 43–54 л залежно від виробника. Запаска поміщається в чохол, щоб була можливість перекласти її в салон, коли потрібно задіяти весь обсяг багажника.
Установка ГБО на КІА Маджентіс обслуговується через кожні 10 тис. км пробігу. Основною сервісною операцією є заміна фільтрів рідкої та парової фаз. Ресурс головних агрегатів газової системи перевищує 100-тисячний пробіг. До цього моменту вкладення в газ окупляться кілька разів. Решту запитань щодо газифікації «Маджі» ставте нашому консультанту.
Ще установки на Kia