Встановлення ГБО на Subaru Tribeca

Субаристи – особлива каста автовласників. Однак власники Tribeca тримаються окремо навіть у середовищі субароводів, тому що, незважаючи на десятирічне конвеєрне життя, модель залишається рідкісним екземпляром на українських дорогах.

Машина оснащувалася 6-циліндровими опозитниками об'ємом 3 або 3,6 л (в останнього на 15 к. с. більше). Агрегати знайомі нашим мотористам за моделлю «Аутбек». Це флагманський мотор марки з алюмінієвим блоком, інжекторною системою впорскування та двохрозподілвальною конструкцією. Двигун не має «предків» – інженери Fuji Heavy Industry розробили його з нуля спеціально для великих моделей «Субару». Зазначимо, що ДВЗ комплектується пластиковим колектором, тому сюди підходить ГБО виключно 4-го покоління і вище.

Переводимо Субару Трібека на газ

Особливість субарівських моторів – високі витрати палива, що пояснюється постійним повним приводом і спортивними налаштуваннями. Саме тому газифікація моделі – природне бажання кожного автовласника. На щастя, 6-циліндрові опозитники не вимагають преміальних комплектацій ГБО, але й відверто бюджетне устаткування сюди не підійде. Важливо, щоб газові форсунки і редуктор-випарник відповідали потужності ДВЗ. Рекомендується підбирати комплектацію з 20-відсотковим запасом потужності.

Де розміщується балон?

Газовий балон, як правило, на 60 л, підвішується зовні замість запасного колеса. Проблема альтернативного розміщення запаски перед власниками цієї моделі не існує, особливо у власників п'ятимісних модифікацій. Багажний відсік справді величезний.

Динаміка на газі

Витрати газу на Субару Трібека вищі від бензинових на 10–15%, що вважається стандартом через хімічні та фізичні відмінності пропан-бутану та бензину. Досягати паритету не радимо, тому що агрегати Subaru не люблять бідних паливних сумішей. Динаміка в діапазоні від холостих до середніх обертів двигуна залишається незмінною. У граничних режимах машина переходить на бензин. Перемикання паливних режимів відбувається автоматично. За процес відповідає електроніка – електронний блок управління (ЕБУ), який, крім універсальних прошивок, налаштовується нашими фахівцями відразу після монтажу ГБО.

Про варіанти комплектацій газового обладнання для «Субару» дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz