Встановлення ГБО на Volkswagen Black

Більшість машин цієї моделі оснащуються моторами нового покоління з пошаровим безпосереднім упорскуванням (TSI). Головне слово тут – безпосередній. Воно вказує на неможливість застосування бюджетних комплектацій ГБО, що б вам не говорили гаражні умільці. Газифікація «Тсай» можлива виключно преміальними брендами газобалонного обладнання 4-го покоління і вище.

Уся справа – в розташуванні форсунок поблизу від камери згорання. Їх охолодження відбувається за рахунок циркулюючого бензину. Якщо подачу перекрити, то дорогі бензинові форси вийдуть з ладу через перегрівання. Тут застосовують два підходи: встановлюють апаратуру під «рідке впорскування» (LPI), і тоді замість бензину через форсунку подається зріджений пропан, або реалізують сценарій спільного впорскування газоподібного пропан-бутану і бензину в певному співвідношенні.

Як працює газ на Пассат Б6

Запуск і прогрівання двигуна відбуваються на основному паливі. Потім машина переходить у газовий режим, але подачі бензин/пропан чергуються. На холостих обертах частка газу становить 10% від загальних витрат палива, проте чим вищі оберти, тим частіше спрацьовує бензинова форсунка. Алгоритм розраховано так, щоб через неї надходило рівно стільки рідкого палива, скільки потрібно для запобігання її перегрівання.

За керування системою відповідає «газомозок» – електронний блок управління (ЕБУ) з просунутими прошивками.

Як правило, такі комплектації не вимагають уточнюючих регулювань після монтажу. Однак, залежно від бренду, трапляються винятки. Вартість такого ГБО майже вдвічі перевищує ціну аналогічної найбюджетнішої комплектації. Зате автовласник отримує ідеальну систему, яка не потребує участі водія в управлінні режимами, – всі перемикання здійснюються автоматично. У разі збою або припинення подачі газу машина без шкоди повертається в бензиновий режим.

Детальніше про таке устаткування дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz