ГБО на Volkswagen
ГБО на Volkswagen
Незважаючи на широку лінійку дизелів, на всі ваговські моделі ставлять турбовані бензинові четвірки. Самим ходовим серед них справедливо вважають двигун об'ємом 1,8 л. Кількість наших устаткувань на цей мотор не піддається підрахунку. Але більше заслуговують на увагу нові «даунсайзери» на 1,4 л, з турбіною і без, із ступінчастим турбонаддувом і багатошаровим упорскуванням бензину.
Газ на TSI-TFSI-FSI
Проблема полягає в тому, що бензофорсунки в цих моторах знаходяться близько до камери згорання, тому піддаються підвищеним тепловим навантаженням. Але поки через них циркулює бензин, перегрівання форсункам не загрожує, тому що свіжа порція палива, яке проходить, збиває температуру. А ось при переході на пропан дорогі форси швидко вмирають без охолодження.
Це головна причина, чому ГБО на Фольксваген з подібним ДВЗ раніше не ставили.
Тільки з появою обладнання 5-6-го покоління, де газ подається до циліндрів у рідкій фазі, це стало можливим. Про розміщення апаратури 4-го покоління не йшлося, поки за справу не взялася голландська фірма «Прінс».
Особливість комплектації – персональні налаштування на конкретний автомобіль. Відповідність визначають за VIN авто. Кронштейни та кріплення виробник обладнання надає в комплекті. Наша робота – залити потрібну програму і за допомогою фірмового діагностичного ПО остаточно налаштувати газ.
Систему регулюють на стенді, де імітується робота двигуна під навантаженням. Впорскування – комбіноване, з пропаном впорскується і бензин. Співвідношення палива, яке надходить, залежить від поточного режиму експлуатації й коливається від 10% до 90% на користь газу до повного перемикання на бензин, коли того вимагають дорожні умови.
ГБО на Фольксваген з турбомотором 1,8
Що стосується ДВЗ 1,8, то тут для встановника головне – зберегти тягу в широкому діапазоні обертів. Ці четвірки славляться потужним підхопленням, починаючи з 2000 об./хв. Це також можливо реалізувати на пропані за допомогою варіатора КВЗ і точних налаштувань на стенді з кроком 500 об./хв.
Завдання пристрою – коригувати час появи іскри.
Займаючись на мить раніше, газ встигає згоріти без залишку до моменту досягнення верхньої мертвої точки (ВМТ) і віддати всю енергію. З таким алгоритмом вдається не тільки зберегти заводські «конячки», а й отримати плюс 5% до паспортної потужності. Двигуну ніякої шкоди, бо мотори цієї серії для деяких моделей ВАГ форсують до 300 к. с.
Крім того, варіатор оберігає клапани від прогорання. Захищено і турбіну, для якої паливо, що догорає, – це повільна смерть. Але варіатор не виключає необхідності сервісу. Детально про це дізнавайтеся в нашому центрі.