Чи потрібен варіатор для ГБО 4-го покоління: професійний погляд

Чи потрібен варіатор для ГБО 4

Українські водії переводять свій автомобіль на газ з метою економії. Таке переобладнання дозволяє мінімум удвічі знизити витрати на паливо. Але економії, як і досконалості, немає меж: разом з газовими установками дедалі більше автомобілістів встановлюють варіатор КВЗ. Уперше чуєте про такий пристрій? Ми розповімо про те, що означає варіатор і які вигоди приносить ця деталь при їзді на газі.

Що означає варіатор, і навіщо його ставити на авто?

Варіатор КВЗ (кут випередження запалювання) – електронний прилад, який регулює момент підпалювання паливної суміші. Пропан-бутан має більш високе октанове число порівняно з бензином. Ця різниця досягає 7–14 одиниць. Іншими словами, газовому паливу потрібно більше часу, щоб прогоріти..

Стандартний електронний блок управління в машині розрахований на бензин, тому газова суміш не встигає прогоріти на 100%. У результаті на клапани припадає додаткове навантаження, вони перегріваються і швидше виходять з ладу. Октан-контролер потрібен для того, щоб налаштувати кут запалювання під газову суміш і дати команду на випередження електронному керуючому блоку автомобіля.

Що дає встановлення варіатора на ГБО 4-го покоління:

  • двигун працює коректно на бензиновому і газовому паливі;
  • більш економні витрати пропан-бутану (споживання газу зменшується на 5–10%); машина практично однаково витрачає бензин і газ;
  • потужність ДВЗ збільшується до 10%;
  • двигун з газовою системою і варіатором працює помітно м'якше, «еластичніше»;
  • впускні клапани захищені від перегріву, слугують довше;
  • робота обладнання стає більш стабільною, а отже, і безпечнішою;
  • мотор легше заводиться завдяки тому, що знижується ризик зворотних ударів.

Нині в Україні найпоширенішим поколінням ГБО є четверте. Для нього компанія VipGaz пропонує варіатори «Хміль» і Microluch.

Особливості варіатора:

  1. Налаштовується за допомогою комп'ютерної програми.
  2. Дозволяє змоделювати графік руху транспортного засобу і виставити кут випередження запалювання з точністю до градуса.
  3. Працює з колінвалом і розподілвалом.
  4. Вбудовано осцилограф, який подає пристрою сигнали на вході та виході.
  5. Трансформатор дозволяє зробити взаємодію з ЕБУ більш злагодженою. Особливо на машинах з диференціальним входом.

Варіатор випередження запалювання – не просто шматок пластику, начинений електронікою. Цей мініатюрний пристрій допомагає зробити роботу газобалонного обладнання та двигуна злагодженою, як симфонічного оркестру. Якщо у вас 4-те покоління ГБО,встановлення варіатора –вигідне рішення. Дізнайтеся про те, чи слід у вашому конкретному випадку встановлювати варіатор, зателефонувавши нашим менеджерам.

VipGaz