Встановлення ГБО на BMW X3

  • Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).
  • Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).
  • Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).
Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
6

BMW X3

  • об'єм 2.5
  • рядний двигун на 6 циліндрів
  • автоматична коробка передач

Установленное гбо на BMW X3:

  • редуктор Tomasetto Artik
  • форсунки Valtek
  • газовий комп'ютер AutoGas italy DREAMJET
  • балон тороїдальний Atiker на 53 л.
  • мультиклапан Tomasetto

У моделі три бензинових агрегати: 2-літрова «четвірка», яка може йти в парі з турбіною або оснащуватися безпосереднім упорскуванням, і два 6-циліндрових мотори об'ємом 2,5 і 3,0 л. У двигунів немає особливих недоліків, які б могли відіграти негативну роль при експлуатації на пропан-бутані. Навпаки, газ на БМВ X3 здатний збільшити ресурс ДВЗ, тому що не залишає після себе нагару в циліндрах.

Згідно зі статистикою, у тому числі через нагар, чутливі до якості ПММ баварські мотори починають під'їдати моторне масло.

Крім того, пропан-бутан неможливо розбавити присадками, які підвищують октанове число. Саме тому встановлення ГБО на BMW X3 – це той випадок, коли економія обходиться без наслідків. За умови, звичайно, що немає помилок у підборі комплектації обладнання. Тут насамперед ставляться вимоги до програми газового впорскування, що прошита в електронному блоці управління газовою системою (ЕБУ). Строго рекомендується використовувати «мізки», які спроможні співпрацювати (а головне – не заважати) з фірмовими баварськими технологіями – VANOS та Velvetronic.

ГБО на BMW X3

Ставимо газ на БМВ X3: загальні вимоги до обладнання

Відповідне ГБО на BMW X3 – це не тільки «газомозок». Не менш важливими елементами устаткування слід визнати газові форсунки і редуктор-випарник: можна виставити в налаштуваннях найкоротший час впорскування, але якщо шток форсунки не зможе встигати за наказами ЕБУ, то від такої паливної карти ніякого толку. Тобто крім здатності пропускати через себе потрібний обсяг газу газові форсунки повинні також мати прийнятну «скорострільність».

З редуктором-випарником, ще одним важливим елементом ГБО на БМВ X3, спостерігається схожа ситуація. Правда, тут на перший план виходить потужність агрегату – вона повинна відповідати характеристикам мотора. А краще, щоб потужність редуктора на 20–25% була вищою від необхідного мінімуму. Це усуне прискорене зношення при пікових навантаженнях.

На жаль, 10 років тому такого широкого вибору серед форсунок і редукторів не було, тому зараз можна зустріти машини першого покоління, де комплектація устаткування є далеко не ідеальною. Однак автомобілі до цих пір успішно експлуатуються, і цей факт указує на те, що при коректному налаштуванні системи газ на BMW X3 – чудова альтернатива бензину. Причому газифікація анітрохи не шкодить «баварському» характеру автомобіля. А все завдяки розумній електроніці, яка керує паливними режимами.

Алгоритм роботи газобалонної системи такий: запуск і прогрівання двигуна відбуваються на бензині – це обов'язкова умова якісного перетворення скрапленого пропан-бутану в пар. Справа в тому, що зниження тиску супроводжується різким охолодженням. Без підігрівання редуктор миттєво обледеніє, а процес сповільниться. Саме тому редуктор-випарник під'єднується до системи охолодження авто, і через його корпус циркулює охолоджувальна рідина (ОР). Коли температура «тосолу» сягає 40°C, ЕБУ активує газовий режим, і устаткування ГБО на БМВ X3 включається в роботу.

Газовий режим поширюється на діапазон обертів двигуна від холостих до 4000 об/хв. При їх підвищенні електроніка тут же включить бензин, а при зниженні – газ. Якщо в ЕБУ прошито просунуту програму газового впорскування, тоді газовий режим можна продовжити до 4500 об/хв, тільки з довпорскуванням бензину. Детальніше про подібні комплектації газобалонної апаратури дізнавайтеся в нашого консультанта.

Устаткування газу на BMW X3 з прямим упорскуванням комплектується спеціальною програмою, що прошита в ЕБУ виробником ГБО.

Справа в тому, що через розташування бензинових форсунок близько до камери згоряння перекривати подачу бензину в газовому режимі на «безпосередньому» моторі не можна. В іншому випадку рідні форсунки перегріються і вийдуть з ладу. А персоналізована програма здатна реалізовувати алгоритм поперемінного впорскування газу та бензину. Тобто в газовому режимі бензин усе одно періодично подається на форсунки, щоб зняти критичну температуру. В результаті частка бензину в загальному споживанні палива становить 10–15%. Інша частина заміщається пропан-бутаном.

Важливість компонування ГБО на BMW X3 F25

Успішна газифікація – це не тільки коректно підібрані апаратура або налаштування, а й правильна компоновка елементів комплекту. Наприклад, помилка у виборі місця монтажу редуктора-випарника або неправильне під'єднання до системи охолодження спричинять недогрівання агрегату в морози. При цьому в салоні також буде холодно через ненагріту піч, а ЕБУ постійно вимикатиме газовий режим і включатиме бензин. Хіба це економія?

Для газових форсунок важливим є не тільки місце розташування, від чого залежить довжина патрубка від форсунки до врізки в колектор, а й площина, в якій вони працюють. Деякі моделі форсунок показують підвищене зношення при горизонтальному розташуванні, а інші здатні коректно працювати навіть із ходом штока знизу вгору. Встановлення ГБО на БМВ X3 протягом 10 років дало нам колосальний досвід компонування агрегатів газової системи в тісному підкапотному просторі моделі. Сьогодні наші монтажні карти можна визнати ідеальними.

Ще один нюанс компонування ГБО на BMW X3 F25 стосується розташування газового балона.

Балон можна розмістити прямо в багажнику, благо обсяг багажного відсіку дозволяє поставити тут навіть циліндричну ємність. Однак простору для поклажі стає помітно менше, тому більшість автовласників схиляються до тороїдального балону, який можна розмістити або під заднім бампером, або на місці органайзера. Детально про плюси і мінуси всіх варіантів монтажу газового балона дізнавайтеся в нашого консультанта.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz