Встановлення ГБО на Chery amulet 1.6

Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
4

ГБО на Chery amulet 1.6

  • Кількість циліндрів: 4
  • Установлене ГБО: Економ
  • Редуктор: Elpigaz Drago
  • Форсунки: Rail
  • Газовий комп'ютер: A.E.B. MP32
  • Балон: 42 L Polmocon
  • Мультиклапан: Tomasetto

Газ на Чері Амулет автовласники встановлюють практично повсюдно. Справа в тому, що під капотом цієї дуже популярної моделі ховається перевірений десятиліттями експлуатації 1,6-літровий мотор – його «першовзірець», якщо так можна висловитися, з'явився ще у 80-х роках минулого століття. З конвеєрів фордівських заводів він сходив під маркуванням CVH і призначався для компактних моделей концерну, які випускалися для європейського ринку. В китайській інтерпретації агрегат отримав індекс SQR-480.

З огляду на моторобудівні технології кінця минулого століття, ГБО на Чері Амулет працює чудово, а сама газифікація виправдана не дуже економними витратами палива. З недоліків агрегату виокремимо проблеми з гідрокомпенсаторами (стук) і малий ресурс ременя газорозподільного механізму (ГРМ): заміна ременя потрібна через кожні 40 тис. км пробігу. Однак установлення газу на Chery Amulet ніяк не впливає на міжсервісний інтервал.

Безремонтний пробіг двигуна здатний досягати порога у 250 тис. км. Проте через неувагу автовласників до «фамільних хвороб» капітальний ремонт іноді доводиться робити раніше. Зате у дбайливих руках установлення ГБО на Chery Amulet може відсунути момент «капіталки» ще на 50–70 тис. км пробігу, тому що газ згоряє чисто, не залишаючи «коксу», який часто стає причиною передчасного зношування ДВЗ.

Ставимо газ на Чері Амулет

Двигуни SQR-480 не відрізняються складністю конструкції. Крім того, тут реалізовано традиційне інжекторне впорскування, а отже, газове устаткування на Чері Амулет може входити до бюджетного цінового сегменту з універсальною програмою впорскування газу. Окупність такої газифікації настає вже через 10 тис. км пробігу. Тобто цей самий комплект обладнання підходить для цілого ряду автомобілів зі схожими характеристиками мотора.

гбо на чери амулет

Однак перед початком експлуатації ГБО на Chery Amulet після монтажу та автоналаштувань обов'язково донастроюють під конкретний ДВЗ.

Справа в тому, що в різних моделях налаштування часу впорскування бензину відрізняються. Якщо програма газового впорскування не відповідатиме заводським налаштуванням, то виникнуть проблеми з коректністю паливної суміші. Неправильне згоряння палива призведе до проблем із клапанами та каталізатором. А якщо взяти до уваги особливості конструкції камери згоряння на SQR-480, ГБО на Чері Амулет слід доналаштовувати в обов'язковому порядку. І тільки після перевірки завдяки діагностиці отриманих налаштувань машина буде готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.

У подальшому системи 4-го покоління не потребують втручання водія – електронний блок управління (ЕБУ) сам управляє паливними режимами. Перенастроювати систему також не потрібно. А ось ГБО 2 покоління на Чері Амулет може потребувати регулювань зі зміною сезону. Крім того, водієві доведеться стежити за накопиченням конденсату в редукторі-випарнику. Зазначимо, що при міській їзді в зимовий період, з короткими пробігами і тривалими зупинками, конденсат утворюється активніше.

Тому рекомендуємо переходити на газ на добре прогрітому двигуні та не користуватися холодним пуском на пропан-бутані.

Крім того, від регулярного холодного пуску двигуна на газі скорочується ресурс редуктора, тому що непрогрітий агрегат зазнає підвищеного навантаження. Одним словом, якщо хочете, щоб газ на Сhery Аmulet приносив радість від їзди та економив гроші, дотримуйтеся рекомендацій майстрів і виробників газобалонного обладнання.

Ресурс ГБО на Чері Амулет і сервіс газового устаткування

Основні компоненти газового комплекту служать десятки тисяч кілометрів пробігу. Наприклад, навіть бюджетні газові форсунки ходять 50–70 тис. км, а якщо говорити про трохи дорожчі моделі , то 100-тисячний рубіж для них – не межа. З редукторами-випарниками склалася схожа ситуація. За цей час установлення газу на Чері Амулет окупиться 5–10 разів! Проте це за умови своєчасного ТО обладнання.

Міжсервісний інтервал газобалонного устаткування становить 10 тис. км пробігу. На перших кількох ТО майстри міняють фільтри і перевіряють герметичність системи. Більш-менш істотне втручання буде потрібне після 100 тис. км пробігу. На цьому рубежі бажано промити газові форсунки і редуктор-випарник – найбільш навантажені агрегати газової системи. Після ремонту устаткування ГБО на Чері Амулет готове слугувати ще десятки тисяч кілометрів пробігу. Решту подробиць переходу авто на пропан-бутан дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz