Встановлення ГБО на Chery Tiggo 2.0

Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).

Chery Tiggo 2.0

Встановлене ГБО на Chery Tiggo 2,0:

  • редуктор Autogas 110hp
  • форсунки REG
  • газовий комп'ютер E.G.S.ARGO
  • балон тороїдальний Atiker на 43 л.
  • мультиклапан Tomasetto
  • виконані зварювальні роботи щодо зміни вихлопної системи

Машина вийшла вдалою багато в чому завдяки перевіреним японським технологіям. На автомобілі першого покоління ставили агрегати Mitsubishi серії 4G63/4. Але комплектуючі не взаємозамінні через глибокі переробки з метою досягти європейських норм викидів. Мабуть, для пропану кращого движка годі й шукати, а через погану економічність його повсюдно переводять на альтернативне паливо. Наступні покоління моделі оснащуються рідними черівськими «четвірками» Acteco об'ємом 1,6 та 1,8 л, які сконструйовані австрійською AVL. Двигуни не проблемні, але вимогливі до якості та рівня технологічних рідин.

Що в комплекті: нюанси комплектації

Почнемо з першого покоління моделі, за якою нагромадилася значна статистика. Досвід говорить, що встановлення ГБО на «Чері Тіго» 2,0 та 2,4 л не викликає труднощів у монтажників:

  • під капотом відносно просторо;
  • можна обійтися базовою комплектацією;
  • дорожній просвіт дозволяє розмістити балон зовні.

Але без нюансів, як правило, обходиться рідко. Мотор типу 4G6 іде з гідрокомпенсаторами, тому зазори не регулюються. Але ресурс у «гідровиків» невеликий, тож власники часто втрачають час для заміни. За бензинової експлуатації наслідки виявляються не так швидко, хіба що стукіт докучає. Головне – не допускати детонації.

На пропані теплові зазори призводять до стоншення тарілки випускних клапанів. Уже через 20–30 тис. випадків це призводить до ремонту мотора різного ступеня тяжкості – залежно від сценарію руйнування клапану.

Тим, хто ставить газ на «Чері Тіго», рекомендуємо включати до комплектації варіатор випередження кута запалювання (КВЗ).

КВЗ та ГБО: як це працює

Завдання КВЗ – коригувати кут запалювання. Відомо, що пропан горить повільніше за бензин через фізичні властивості. Отже, часто відбувається його догорання на випуску: коли клапан відкривається, разом з відпрацьованими газами виривається газо-повітряна суміш, що догорає. З підвищенням обертів ситуація погіршується. Температура при цьому є нормальною, але від полум'я страждають краї тарілки.

Варіатор, перехоплюючи імпульси з датчиків положення колінвала і розподілвала, транслює на бортовий комп’ютер авто (БК) змінені показники. До слова, ми використовуємо програмовані пристрої, щоб виставляти кути не за фіксованим налаштуванням, а відштовхуючись від стану конкретного ДВЗ. Система запалювання подає іскру трохи раніше – запасу вистачає, щоб суміш устигала згоріти повністю.

Ефект позитивно позначається на ККД мотора – потужність наближається до бензинової, а різниця у витратах бензину і пропану зменшується.

ГБО і Acteco

Нові мотори Chery не терплять навіть незначного перегрівання – провертаються вкладки. Ремонт обходиться дорожче, ніж у «дідка». Двигуни налаштовані на хороше розкручування, тому в комплект газобалонного устаткування рекомендуємо включати «швидкі» газові форсунки, ну, і варіатор, звичайно. Після стендового налаштування система працює ідеально – одним автокалібруванням тут не обходяться.

Сподобалась стаття? Поділіться
Ще установки на Chery
VipGaz