Встановлення ГБО на Ланос

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
4

Під капотом автомобіля ховається добре відомий «опелівський» агрегат з деякими змінами. Конструкція дозволяє ставити друге покоління, але, прийнявши таке рішення, автовласник погоджується з підвищеними витратами пропану і млявою динамікою. Крім того, машина працює коректно тільки в певному діапазоні обертів. Саме тому VipGaz Centre рекомендує встановлювати комплекти із просунутими програмами налаштувань.

Переваги 4-го покоління

Перша принципова відмінність газобалонного обладнання Євро 4 від попередніх поколінь – подача газу відбувається через форсунки, окремо на кожний циліндр. Друга – електронний редуктор-випарювач тримає постійний тиск. І третя – детальна програма газового впорскування: за спрацьовування форсів відповідає електронний блок управління (ЕБУ) з прошивками. Це ключовий модуль ГБО на Lanos.

У 2-му поколінні пропан до циліндрів надходить через змішувач, який кріпиться на впускний колектор. Туди пропан надходить уже з повітрям.

Щоб запобігти загоранню підготовленої суміші поза циліндрами, додатково ставлять клапан – «антиудар». У більшості випадків він виручає, проте не завжди. Це жирний мінус пропанових систем, які створювалися для карбюраторних моторів, порівняно із сучасним устаткуванням.

Ще один недолік обладнання Євро 2 – точність впорскування, вплинути на яку установник не в змозі. Занадто мало регулювань.

Як відбувається встановлення ГБО 4 у центрі VipGaz

В ГБО 4, нехай і віддалено, але імітується бензинове розподілене впорскування. За допомогою діагностичного обладнання регулювальники досягають ідеальної паливної карти. В установчому центрі VipGaz регулювання виконують у лабораторних умовах: після монтажу машину заганяють на ходовий стенд, де під наглядом комп'ютера і регулювальника відтворюють режими реальної їзди. У результаті газ на Ланос працює бездоганно.

Звичайно, зручність і точність вартують грошей – сучасні системи є дорожчими за попередні на 40–50%. У комплектації ГБО 4 відсутні змішувач із ручним регулюванням та емулятор форсунок. Також немає клапана, що запобігає самозайманню в колекторі – «антиудар» тут просто не потрібен.

Але є модулі, які присутні в комплектаціях обох систем у незмінному вигляді. Завдяки цьому універсальному набору можна переобладнати раніше встановлене обладнання Євро 2 на Євро 4. Тоді встановлення вийде дешевшим.

Ось, що змінювати не потрібно:

  • пропановий балон;
  • заправний пристрій (ЗП);
  • газову магістраль від балона до редуктора;;
  • мультиклапан (з деякими конструктивними особливостями).

Нюанси комплектації ГБО на Ланос

Через дефіцит місця в багажному відділенні традиційно ставлять ТОР на 42 л, який поміщають у нішу запасного колеса. Низький кліренс не дає розмістити «таблетку» зовні. Альтернатива – циліндричний балон на 50 л, що встановлений упоперек багажника.

Високошвидкісних газових форсунок не треба, а отже, переплачувати не доведеться. Форси, що йдуть у базовій комплектації, цілком справляються.

З «дорослого» обладнання VipGaz рекомендує варіатор КВЗ – він не входить до стандартного комплекту, і ставлять його за бажання автовласника. Програмований пристрій коригує запалювання на всіх обертах двигуна – суміш згорає повністю, і віддача мотора збільшується. На справних ДВЗ пропанова потужність не поступається бензиновій.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz