Встановлення ГБО на Матиз

Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).
Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
3

Ціни на імпортний бензин змушують переходити на газ навіть власників суперкомпактних авто. Зустріти «Смарт або Матіз на газовій заправці – вже не курйоз, а повсякденність. Плюс у тому, що подібні автомобілі не є в господарстві гужовим транспортом, а виконують функції роз'їзного автомобільчика.

Малий багажник не перешкоджає встановленню газобалонного обладнання. Першими це оцінили європейці, а слідом підтягнулись і українські автомобілісти. Їздити економно – сьогоднішній тренд, і «бубусі», «зелені» або «жовтки», як ласкаво називають «Мотю» господарі, дедалі частіше показуються у VipGaz Centre.

Компонування обладнання

Почнемо з багажника: ставити циліндр немає сенсу – він перегороджує весь відсік, і користуватися запаскою все одно не вийде. Саме тому ГБО на Daewoo Matiz комплектують тороїдальним балоном. Так зберігається місце для ручної поклажі. У нішу запасного колеса спокійно стає ТОР об'ємом 34 л, а запаску акуратно вкладають у чохол. Простору для сумки і кількох пакетів із супермаркету залишається достатньо.

На днищі паралельно з бензиновою магістраллю прокладають газопровід, який виводять під капотом.

Завдяки італійським дизайнерам, які спроектували автомобільчик не тільки симпатичним, але й ергономічним, місця для модулів газового устаткування в моторному відділенні більше, ніж в інших позашляховиках. До слова, форсунок і редуктора-випарювача за двигуном не видно, тож одразу виявити встановлене обладнання не вийде. Але зареєструвати газ на «Матіз» треба, щоб не виникало питань в інспекторів. Процедура займе 2,5 години, не більше.

Налаштування ГБО

Після монтажу техніки машину заганяють на стенд, де під наглядом діагностичного ПЗ створюють паливну карту під пропан для конкретного автомобіля. Тут у лабораторних умовах відтворюється реальна експлуатація. Потужності моторчика обмежені, тому втрачати дефіцитні «конячки» не можна.

Крок за кроком наладчик досягає ідеальної роботи двигуна. Етап є вкрай важливим, щоб апаратура не турбувала власника в міжсервісний інтервал.

Періодичність ТО

Заскочити на нульове ТО доведеться через 1000 км пробігу. Мета – виявити можливі нюанси, які зазвичай себе проявляють за цей строк. Техніки діагностують електроніку, оглядають з'єднання.

Для клієнтів центру VipGaz процедура безкоштовна.

Надалі встановлення ГБО на Матіз вимагає уваги через кожні 10 тис. км пробігу. Обслуговування полягає в заміні фільтрів, перевірці електронних налаштувань і виявленні втрат. Практика показує, що перші заміни ремкомплектів і профілактичний ремонт трапляються ближче до 100 тис. км. До того моменту обладнання окупиться кілька разів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz