Встановлення ГБО на Lexus LX570

Встановлено ГБО:
Нідерланди
Prins
Нідерланди
8

Lexus LX570:

  • об'єм 5.7
  • V подібний 8и циліндровий двигун
  • автоматична коробка передач

Встановлене гбо на Lexus LX570:

  • редуктор Prins
  • форсунки Кeihin
  • газовий комп'ютер Prins
  • балон тороїдальний на 86 л.
  • мультиклапан Tomasetto

Модель оснащується топовим для марки 8-циліндровим двигуном серії 3UR-FE. У середовищі мотористів цей агрегат вважається найнуднішим. Звичайно, виключно в позитивній конотації, адже в країні є небагато майстрів, які б стикалися з якими-небудь проблемами, пов'язаними з ресурсом цього мотора. Наявність ГБО на Lexus LX 570 ніяк не позначається на іміджі 3UR-FE: агрегат здатний пройти без ремонту понад 600 тис. км! Приголомшливі надійність і невибагливість.

Дійсно, сьогодні – це один із найнадійніших ДВЗ у світі. Ніяких «фамільних» хвороб чи навіть дрібних нюансів, які б затьмарювали радість від їзди на автомобілі з цим двигуном, не помічено. З особливостей виокремимо наявність гідрокомпенсаторів, а отже, газ на Lexus LX 570 не викличе необхідності регулювати клапани. Зате економія від їзди на пропан-бутані стане приємним бонусом для автовласника, адже апетит у 3UR-FE воістину богатирський.

Lexus LX570 ГБО установка

Яке поставити ГБО на Lexus LX 570?

Мотор 3UR-FE не відносять до розряду складних. Імовірно, в цьому теж полягає секрет його надійності. Тут застосовується традиційне розподілене впорскування. З «наворотів» виокремимо хіба що фірмову тойотівську систему VVT-i. Однак для нормальної експлуатації на газі важливо, щоб устаткування ГБО на Лексус ЛХ 570 комплектувалося газовими форсунками і редуктором-випарником відповідної продуктивності.

Зазначимо, що не у всіх виробників компонентів для газобалонної системи є в лінійці агрегати, які відповідають потужності «вісімки».

Наприклад, іноді на V8 доводиться ставити два редуктори. Однак є компанії, що випускають суперпотужні агрегати. Зокрема, моделі редукторів-випарників Prins чудово підходять для 3UR-FE. В поєднанні з фірмовою програмою газового впорскування можна досягти того, щоб газ на Лексус ЛХ 570 показував себе не гірше від бензину.

При виборі газових форсунок важливою є не тільки продуктивність, а й швидкість спрацьовування клапана (штока). Зазвичай чим дорожча форсунка, тим вищий показник її «скорострільності». На преміум-вершині – японські форсунки Кeihin. Однак на цьому моторі можливо також застосовувати комплекти газового обладнання середнього цінового сегменту. Про варіанти комплектації ГБО на Лексус ЛХ 570 докладніше розповість наш консультант.

Що стосується пропан-бутанових балонів, то розмір багажника позашляховика дозволяє встановлювати ємності будь-яких розміру або форми. Тобто устаткування ГБО на Lexus LX 570 може комплектуватись як традиційним циліндричним балоном, так і «таблеткою». Тороїдальний балон установлюється зовні – замість запасного колеса.

Зазначимо, що балони для зовнішнього і внутрішнього розміщення відрізняються товщиною стінок посудини. На дорожній просвіт зовнішнє розташування не впливає. Рішення щодо того, де розмістити балон, приймає автовласник, виходячи з особливостей експлуатації автомобіля. У будь-якому випадку встановлення газу на Lexus LX 570 виправдає себе і в міському трафіку, і при їзді по бездоріжжю, і навіть на швидкісних шосе.

Як працює газ на Lexus LX 570?

Запуск і прогрівання двигуна відбуваються як завжди – на бензині. Після прогрівання електроніка сама активує газовий режим. Участь водія в роботі системи не потрібна. Нагадаємо, що встановлення газу на Лексус ЛХ 570 не робить автомобіль виключно газовим. Перевага газифікації полягає в тому, що ви отримуєте фактично біпаливний автомобіль, а який паливний режим активувати, вирішує ЕБУ ГБО – електронний блок управління з прошитою програмою.

Функція холодного пуску на пропан-бутані, яка передбачена програмою, існує для аварійних ситуацій. Наприклад, коли з якої-небудь причини завестися на бензині неможливо, водієві потрібно переключити кнопку управління паливними режимами у відповідне положення.

В інших випадках газовий режим залишається основним у діапазоні від холостих до 4000 об/хв. Якщо стрілка тахометра долає верхнє значення, електроніка тут же активує бензиновий режим. Зворотний перехід на газ також відбувається автоматично, коли оберти двигуна повертаються в зазначений коридор. Решту питань з газифікації автомобілів ставте нашим консультантам.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz