Встановлення ГБО на Mazda 6
Mazda 6
- об'єм 2.5;
- автоматична коробка передач.
Встановлене ГБО на Mazda 6:
- редуктор AutoGas Italy 110hp;
- форсунки Valtek;
- газовий комп'ютер AutoGas italy POWERJET;
- балон тороїдальний Atiker на 60 л;
- мультиклапан Tomasetto;
- система змазки клапанів Flashlube.
Якщо попереднє покоління моторів моделі – це, по суті, фордівські «четвірки» Duratec, то свіжі машини обзавелися власною маздівською розробкою – SkyActive. З першими проблем не виникає: двигуни з нормальним ступенем стискання не вимагають якихось особливих «гбошних» технологій. Нюанси є, але не настільки страшні, тому про це буде далі. А ось «небесні» движки довгий час було проблематично перевести на пропан через плаваючий залежно від обертів рівень стискання.
Отже, японцям вдалося поєднати в одному агрегаті два різних характери.
Крім того, у двигуна спортивна система випуску і безпосереднє впорскування. У поєднанні з рівнем стискання 14 : 1 це не дає машині працювати тільки на пропані. Адже підвищена температура швидко вб'є штатні бензофорсунки.
Щоб не виникало проблем на газі, електроніку ГБО на Mazda 6 SkyActive постачають персоніфікованими прошивками, які йдуть у комплекті з технологічною картою монтажу. Суть – прописане у програмі спільне впорскування пропану і бензину. Співвідношення коливається в діапазоні від 10% до 40% бензину і від 90% до 60% пропан-бутану в паливній суміші.
Через складність управління подібною системою ПЗ надається під кожний автомобіль окремо.
Головні мінуси персоніфікованої системи – висока ціна та обмежене коло компаній-виробників обладнання. Як правило, це преміальні бренди. Відхилятися від схеми монтажу також не можна, інакше виробник знімає обладнання з гарантії. Зате не потрібно додаткових регулювань з боку монтажників і наладчиків.
Газ на Мазду 6: MZR /Duratec
Тут реалізований традиційний уприскування пропану, без секретів. Правда, враховують момент, що зазори клапанів з часом «йдуть». У бензиновій експлуатації їх регулюють на 150 тис. пробігу. На пропан-бутані це краще робити в 3 рази частіше. Ризик пригорання клапанів знижує варіатор випередження кута запалювання (КВЗ). У базовий комплект він не включений, проте ми рекомендуємо його використовувати: більш раннє іскроутворення дає той необхідний час, який потрібен порції палива для повного згоряння. Крім того, поліпшується ККД мотора, що відчувається і суб'єктивно, і фіксується діагностичною електронікою.
Ми вважаємо за краще працювати з програмованими моделями варіаторів, де можливо виставляти кут з кроком від 1 градуса кожні 500 об. / хв. Тут виходить врахувати стан ДВЗ в момент настройки, що важливо для авто з пробігом. Пристрої з готовими прошивками кутів такої гнучкості в настройках не дають.
Налаштування ГБО
Для всіх автомобілів при налагодженні системи після монтажу і автокалібровки у нас традиційно застосовують навантажувальний стенд, де відтворюють пересування в міському трафіку і їзду по заміському шосе. Оператор прописує газову паливну карту з урахуванням заводських бензинових налаштувань для кожного режиму. Мабуть, це найбільш відповідальний момент в інсталяції обладнання, тому правильніше робити це в лабораторних умовах. Детально про це дізнавайтеся у консультантів.
Ще установки на Mazda