ГБО на Mazda
ГБО на Mazda
Економічний японець – уже не про більшість моделей бренду. Автомобілі із середини 2000-х підросли, стали комфортнішими і помітно поважчали. Моторна лінійка була не настільки широкою, щоб вибирати підходящий агрегат для важкого кузова. Тому інженерам доводилося гратися з налаштуваннями ДВЗ, якими також оснащують моделі «Форд» і «Вольво».
Ідеться про двигуни MZR (DURATEC у фордівській класифікації) обсягом 2 і 2,3 л, витрати яких скромним не можна назвати. Другий двигун зустрічається з турбіною. Особливих вимог до ГБО на них немає, і про це буде далі. Інша справа нове сімейство ДВЗ – більш економічні SkyActive, з рекордним рівнем стискання. Саме ці сучасні мотори є досить вимогливими до газобалонного обладнання.
Газ на Мазду СкайЕктів
Двигуни схильні до детонації – це зворотна сторона високого рівня стискання. Але фішка в тому, що найбільший ККД мотор видає саме на межі детонації. Щоб машина коректно працювала на газі, все повинно бути налаштоване тонко і суперточно. Тому звичайне устаткування з універсальними «мізками» тут не можна поставити. Потрібна персональна програма, прописана під ДВЗ.
Завдяки своєму авторитету і зв'язкам з автовиробниками «Прінс» є єдиною на ринку компанією, яка виробляє апаратуру і налаштування для таких моторів. Ідеться про обладнання 5-6-го покоління з рідким впорскуванням пропану. До комплекту, крім агрегатів і ПЗ, входять також кріплення і кронштейни, що допомагають ергономічно розмістити його елементи на борту авто.
У гаражі встановлення ГБО на Mazda неможливе – налаштування роблять на фірмовій діагностичній програмі, яку з інтернету не завантажити. Втім, як і газові «мізки» (ЕБУ). Співпрацює «Принс» виключно з авторизованими представниками, чия технічна база не викликає сумнівів. А комплект збирають за VIN автомобіля. Вартість виходить вищою за середню ринкову, однак іншого способу для SkyActive їздити на газі немає.
Двигуни серії MZR
Відсутність проблем роботи на пропані цих ДВЗ зовсім не означає, що устаткування можна збирати «на коліні». Тут немає гідрокомпенсаторів, тому клапани можуть страждати від неправильного налаштування системи – це стосується запалювання і точного впорскування. У деяких модифікацій мотора є вроджена проблема з холостими обертами, обійти яку можна, якщо налаштовувати ГБО на стенді.
Двигуни на відмінно сприймають газобалонне обладнання 4-го покоління, але вимоги до комплектації підвищені. Найменша асинхронність форсунок викликає check engine. Також є вимоги до їх продуктивності та швидкості. Калібрують і налаштовують апаратуру за допомогою сервісного ПО. Ми пропонуємо варіанти комплектації устаткування, які зарекомендували себе з найкращого боку. Детальніше про це дізнавайтесь у нашому центрі.