Встановлення ГБО на Mazda CX7

Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).

Шість років модель протрималася на конвеєрі в практично незмінному вигляді, лише одного разу переживши рестайлінг. Переважну більшість машин оснащено «турбочетвіркою» на 2,3 л, яка знайома нам за зарядженими седанами MPS.

Так-так, такі машини теж переводять на пропан, причому для європейського ринку випускали модифікацію CX7 з газобалонним обладнанням, встановленим на конвеєрі.

Мотор примхливий і вимогливий, однак за правильного вибору газової апаратури ходить довше, ніж навіть на А-98.

Комплектація устаткування

Звісно, заощадити на елементах комплекту не вийде – в моделі реалізовано безпосереднє впорскування, і якщо поставити бюджетне обладнання, то виникнуть проблеми з бензофорсунками.

Наше ж завдання – щоб газ не заважав, а допомагав. Саме тому устаткування ГБО на «Мазда» СХ7 працює разом з бензиновою програмою – рідке паливо, що циркулює у форсунках, охолоджує жиклери, які розташовані близько до камери згорання.

Просто кількість основного палива, яке проходить, зменшують до величини, достатньої для охолодження сопла форсунки. Співвідношення бензин-газ є непостійним і залежить від величини обертів двигуна.

Газ на Мазду CX 7

Щоб реалізувати спільне впорскування, потрібні неабиякі здібності газових «мізків».

Більшість бюджетних варіантів газових паливних програм із завданням не справляються, а системи середнього цінового сегменту вимагають високої кваліфікації наладчика.

Якщо знехтувати точними регулюваннями, то проблеми з'являться не тільки з бензофорсунками, але і з клапанами. Альтернативою є преміальне обладнання, де програму заздалегідь прописано під конкретну модифікацію двигуна. Ціна подібних комплектів у рази вища, зате є впевненість, що система працюватиме коректно.

Mazda CX 7: витрати газу

Традиційно витрати пропану по відношенню до А-95 – плюс 10–15%. Пов'язано це з фізичними відмінностями двох вуглеводнів: теплотворність пропан-бутану є нижчою, тому, щоб компенсувати відсутні джоулі, потрібно спалити більше палива.

Порахувати точні витрати при комбінованому впорскуванні можна лише в конкретних умовах, тому що на низьких обертах і в спокійному режимі частка бензину становить 10%, але при динамічній їзді вона зростає до 40%. Тобто все в руках водія. Однак за будь-яких розкладів економія у грошах становитиме близько 50%.

Прямуючи з Києва до Одеси зі швидкістю 110 км/год, вам буде потрібно до 5 л А-95 і 50 л пропан-бутану. За швидкості 140 км/год частка бензину зросте вдвічі.

Застосовують альтернативні системи «рідкого впорскування» газу, але і тут холодний пуск двигуна Mazda CX7 відбувається у штатному режимі – на бензині. Коштує технологія дорожче, але в довгостроковій перспективі інвестиції виправдовують себе навіть тут. Крім того, подібне ГБО не вимагає додаткових налаштувань і обслуговування.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz