Бажання перейти на більш сучасну систему виникає після розуміння, що не треба було ставити обладнання 2-го покоління на інжекторний мотор. Але, що зроблено, те зроблено.
Спільного між устаткуванням різних поколінь небагато – балон та трубопроводи, та й те, якщо вони в нормальному стані. Редуктор-випарник доведеться замінити – в 4-му поколінні він відрізняється за конструкцією. Те саме в більшості ситуацій стосується мультиклапана.
Точно вам скаже майстер при огляді. А докупити потрібно форсунки – по одній під кожний циліндр – та електронний блок управління (ЕБУ). Кнопка для салону також буде потрібна інша.
Зате після монтажу і налаштування у водія не залишиться інших турбот, окрім як вчасно заправлятися газом – система працює автоматично. Навіть конденсат з редуктора зливати не потрібно.
А ось для карбюраторного двигуна альтернативи ГБО 2-го покоління немає. Відомі випадки, коли умільці все-таки ставили ГБО 4 на «карби». Це можливо, якщо блок циліндрів такої модифікації використовується на інжекторі, адже доведеться забезпечити мотордатчиками, а машину – дообладнати бортовим комп'ютером з прошивками. Однак вартість такої газифікації виходить високою, тому подібні проекти реалізуються в межах експериментів.