Встановлення ГБО на Hoda Accord
На автомобілях 8-го і 9-го поколінь зустрічаються два 4-циліндрових мотори «на ланцюгу» об'ємом 2,0 і 2,4 л і один – V6 на 3,5 л, усі – з багаторічною історією виробництва.
«Четвірки» – це, по суті, один і той самий движок, тільки з різним ходом поршня. До слова, в останньому поколінні 2-літрової модифікації немає. Двигуни відрізняються високою надійністю і здатністю видавати під сотню кінських сил з кожного літра об'єму. Однак вони чутливі до якості масла та палива і вимагають періодичного регулювання клапанів, причому незалежно від виду палива, на якому експлуатується авто. Процедуру проводять кожні 45–50 тис. км пробігу. І якщо в бензиновій експлуатації допускається більший міжсервісний інтервал, то на пропан-бутані нехтувати обслуговуванням не варто. В іншому випадку прогар клапанів забезпечений.
Як працює газ на Хонда Акорд
Якщо не вимагати від машини на пропані бензинової віддачі, то можна обійтися бюджетною комплектацією устаткування: мотори мають класичне, інжекторне впорскування, а фірмові примочки вступають в дію на підвищених обертах, тому скорострільність форсунок не впливає на здоров'я ДВЗ.
Коли автовласник не має наміру змінювати їздові звички, то рекомендується ставити більш спритні газові форсунки, а редуктор-випарювач – з невеликим запасом продуктивності. Тоді в поєднанні з варіатором КВЗ можна досягти бензинових характеристик аж до 4500 об./хв., тобто саме в тому діапазоні, в якому автомобіль експлуатується на всі 90% пробігу.
Відомо, що істинний свій характер «хондівські» движки розкривають у районі червоної зони тахометра. На граничних обертах двигуна авто переходить на бензин – це здійснюється автоматично. За перемикання відповідає електронний блок управління ГБО на Accord (ЕБУ) із встановленою програмою газового впорскування. Якщо використовується універсальний софт, то паливні алгоритми налаштовуються окремо, після монтажу устаткування. Коли ставиться преміальне обладнання, то додаткових налаштувань не потрібно, тому що в ЕБУ прошиті персоніфіковані налаштування. До слова, персоніфіковане обладнання не потрібно доповнювати варіатором КВЗ. В інших випадках ми рекомендуємо його використовувати.
Що дає варіатор
Пристрій виконує корекцію кута запалювання в ранню сторону при переході в газовий режим – робить іскру раніше. Отриманого запасу вистачає для повного згорання паливної порції, адже через свої фізичні властивості пропан-бутан горить трохи довше за бензин. У результаті паливо згорає ефективніше, що позитивно впливає на динаміку, а головне – на ресурс ДВЗ. У першу чергу вдається уникнути термонавантаження на випускні клапани. Крім того, економиться паливо, а відклики на педаль газу стають різкішими, тому включення варіатора до деяких комплектів є більш ніж виправданим. Детальніше про варіанти комплектації ГБО на Хонда Акорд дізнавайтесь у наших консультантів.
Ще установки на Honda