Встановлення ГБО на Honda CR-V (Хонда СР-В)

Модель традиційно оснащують модифікаціями мотора К20 у двох обсягах – це рідні «четвірки» на 2,0 л і 2,4 л. Двигуни володіють хорошим запасом потужності, але розкривають потенціал на високих обертах. Серед особливостей ДВЗ виділяються чутливість до якості палива і необхідність періодично регулювати клапани.

Ще один нюанс, який враховують при переході машин на пропан-бутан, – облік витрат на бензин бортовим комп'ютером (БК). Після пуску БК обробляє імпульси форсунок і на підставі часу їх роботи розраховує залишок палива в баку. Показання коригуються лише після нового старту мотора. Для зручності використовують емулятор рівня. В іншому випадку БК видає помилку.

Ставимо газ на «Хонду СРВ»: нюанси комплектації устаткування

Зазначимо, що для деяких ринків модель оснащують пропановими ГБО вже з конвеєра. З огляду на перфекціонізм «хондівских» мотористів, це показник, що пропан не впливає на характеристики машини.

За умови, звичайно, що обладнання підібрано правильно. Крім паливного емулятора рекомендуємо включати до комплекту швидкісні газові форси з невеликим запасом продуктивності, які є доречними для мотора з вибуховим характером і люблять роботу «на верхах». А якщо взяти потужніший редуктор-випарювач, то взагалі буде чудово.

Також завдяки вправним движкам з'являється сенс берегти випускні клапани.

На підвищених обертах клапанні тарілки піддаються надмірному тепловому навантаженню, коли газ на Honda CRV догорає на випуску. Такою є особливість пропан-бутанової суміші – в циліндрах вона згорає трохи повільніше, ніж порція бензину. Щоб нівелювати подібний ефект, ставлять газобалонне обладнання преміум-класу, де персоніфіковані прошивки перекривають подібні нюанси. Або доповнюють комплект варіатором випередження запалювання (КВЗ). Пристрій не входить до базового комплекту, але і Honda – не рядовий автомобіль, тому ми рекомендуємо застосовувати КВЗ.

Дія варіатора

Прилад отримує імпульси з датчиків валів, інтерпретує їх і транслює на БК трохи змінені показники. Система запалювання коригує іскроутворення – робить його трохи раніше.

Результат – порція газового палива запалюється трохи раніше, і цього запасу часу вистачає, щоб до моменту випуску відпрацьованих газів газоповітряна суміш згоріла. Виходить, віддача ДВЗ збільшується, і устаткування ГБО на Хонда СРВ працює з більш високим ККД.

Ефективність варіатора водій відчує навіть за відкликом на педаль газу. Головне – коректно налаштувати систему. При переході на бензин газові коригування відключаються..

Налаштування після монтажу

Коли обладнання змонтоване, переходять до точних регулювань: спершу запускають автокалібровку, щоб запустити мотор без труднощів. Потім машина заїжджає на ходовий стенд, БК підключають до діагностичного ПЗ, і наладчик вибудовує паливну карту.
Для цього відтворюють реальну їзду, щоб розкрити бензинові паливні алгоритми, закладені автовиробником. Після регулювань авто готове до повноцінної експлуатації.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz