Встановлення ГБО на Opel Vectra A

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
6

Незважаючи на уразливість кузовів, Vectra А – це культова машина серед українських автомобілістів. А все завдяки надзвичайно надійному двигуну.

На більшості авто, які ще бігають по дорогах нашої країни, стоїть рядна четвірка «моноінжектор» з відповідним моторесурсом або вже після «капіталки». З особливостей виокремимо чутливість до періодичності заміни ременя. Рекомендуємо неухильно дотримуватись інтервалу від заміни до заміни в 60 тис. км. Газифікований двигун працює без проблем, однак помилки монтажу і налаштування швидко себе проявляють. На щастя, регулювати клапани не доведеться, тому що мотор оснащений гідрокомпенсаторами. Однак якщо склад палива некоректний, то і вони не врятують. Збіднена суміш призводить до прогару клапанів на літньому ДВЗ швидше, ніж на свіжих двигунах.

Яке ставити ГБО на Опель Вектра А?

Моноінжекторне впорскування передбачає встановлення 2-го покоління. Це означає майже 35-відсоткову економію порівняно з найбюджетнішою комплектацією 4-го покоління газобалонного обладнання. Тут не потрібні форсунки та електронний блок управління (ЕБУ). Газ надходить до циліндрів через змішувач (міксер), з'єднаний з ресивером. Тобто там знаходиться вже готова паливна суміш, яка всмоктується при відкритті впускних клапанів.

Можливі прориви полум'я з камери згорання і, як наслідок, самозаймання суміші поза циліндрами нівелюються зворотним клапаном на міксері – «антиударом».

Регулювання подачі газу і в цілому налаштування всієї системи виконуються фахівцем вручну. Устаткування 2-го покоління хоч і простіше, але для нього вимоги до досвіду і кваліфікації установників тільки підвищуються, адже без електронних помічників визначити коректний склад паливної суміші набагато складніше. Щоб установлення ГБО на «Опель Вектра А» замість економії грошей не стала причиною скорочення ресурсу двигуна, рекомендуємо ставити та обслуговувати обладнання в центрах, які дають гарантію на техніку і налаштування.

Після наших регулювань втручання в роботу системи з боку автовласника не потрібне. Виняток – необхідність зливати конденсат з редуктора-випарювача. Процедура не складна, і в більшості випадків ревізії майстра при періодичному ТО буває достатньо, щоб проблема не виявлялася в міжсервісний проміжок часу. З усіх питань звертайтеся до наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz