Встановлення ГБО на Renault Logan

Корпоративний вибір

Мегапопулярна марка в корпоративному секторі, тому рахунок газифікованих авто перевалив за тисячу. Найчастіше зустрічаються «четвірки» на 1,4 та 1,6 л, що володіють приголомшливим ресурсом. Зустрічаються екземпляри, які відходили по півмільйона кілометрів на пропані. Більше того, виробник ставить газобалонне обладнання з конвеєра і зберігає при цьому гарантію.

Правда, за новий автомобіль доведеться неабияк переплатити. Тому автолюбителі купують чисто бензинові версії, на які ставлять ГБО у приватному порядку. Заощадити виходить істотно, особливо якщо машини складаються в автопарку юридичної особи. Якщо дотримуватися рекомендацій і враховувати нюанси, то устаткування окупиться через 25–27 тис. км пробігу.

Ставимо газ на Рено Логан: особливості комплектації та експлуатації

Головний нюанс – регулювання клапанів: при бензиновій їзді регулювати теплові зазори доводиться раз на 30 тис. км пробігу, не рідше. На пропані рекомендуємо проводити процедуру вдвічі частіше. З цієї самої причини до комплекту включають варіатор КВЗ: пристрій коригує запалювання, що зберігає клапани від зайвого термічного навантаження при змінених теплових зазорах.

До слова, самі логанівські мотори до перегрівання не схильні. Крім того, з варіатором поліпшується динаміка, тяговитість мотора не поступається бензиновим характеристикам. З огляду на те, що надлишку «конячок» у двигунів немає, використовувати пристрій КВЗ дуже доречно.

Машину створено не для спорту, тому скорострільності газових форсунок, які входять до базового комплекту, цілком вистачає.

«Рено Логан» на газу зустрічається і з ДВЗ на 1,2 л. Малий обсяг не гарантує низьких витрат – у місті такий мотор з'їдає під десяточку. «Ньютонів» і «конячок» тут обмаль, і движок доводиться постійно крутити. Із зростанням обертів збільшується актуальність коригування КВЗ.

Також є сенс узяти спритніші форсунки, тоді не буде відчуття, що машину нібито притримують за хвіст. Доплата за скорострільність вийде копійчана. Тим більше вона компенсується збільшеним міжсервісним інтервалом – швидкі форси ходять без калібрування і заміни ремкомплекта помітно довше.

Що з балоном?

Найчастіше беруть ТОР (42 л) для зовнішнього розміщення під задній бампер – «таблетка» входить до бази устаткування. Замість запаски в багажнику возять ремонтний набір або компактну докатку. Але в більшості моделей заводських комплектацій спинка заднього дивана не відкидається, і встановлення циліндричного балона (50 л) не порушить ергономіку.

Автовласники з передмістя столиці, які вирішують ставити газ на Логан, нерідко надають перевагу циліндру, щоб зберегти запасне колесо на місці. Умови заміської експлуатації, ймовірно, виправдовують подібний підхід. Про інші нюанси щодо комплектності ГБО дізнавайтесь у консультанта.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz