Встановлення ГБО на VW passat B5
НА VW passat B5 1.8 T встановлено ГБО Autogas Italia з балоном на 54 л.
Серед українських автомобілістів модель досі вважається «першим справжнім пассатом», головним чином завдяки якісним матеріалам обробці і поздовжньо розташованому движку. Така компоновка поліпшила керованість і хід за рахунок оптимальної разваговки по осях. За 9 років виробництва машина поєднувалася майже з усіма двигунами ваговської лінійки. Ставилися навіть 4-літрові W8, що для європейських середньорозмірних седанів – велика рідкість. Також були незвичайні VR6 і VR5, якими оснащувалися «Ауді» і «Вольво».
Але найпопулярнішим і надійним агрегатом вважається 1,8-літрова «четвірка» з турбіною. Безремонтний пробіг цих моторів досягає на деяких екземплярах півмільйона кілометрів! А турбіни спокійно служать без втручання 250 тис. км пробігу. Причому газ на «Пассат» Б5 турбо тільки збільшує шанси на рекордний пробіг, адже особливо небезпечних хвороб у агрегату немає, і необхідність «капіталки» виникає виключно через фізичне зношування деталей, що труться, прискорити який здатний накопичений на стінках циліндрів нагар від бензину. Пропан нагару не залишає.
Також відзначимо наявність гідрокомпенсаторів, а значить, регулювати теплові зазори клапанів тут не доводиться. А ось що не можна забувати робити, так це стежити за рівнем масла і вчасно міняти ремінь ГРМ (ГРМ). Виробник зазначає робити заміну кожні 60 тис. км пробігу. Що стосується «масложору», то це «фамільна риса» моторів VW Groupe, і газифікація ніяк не впливає на цю особливість – ні в позитивному, ні в негативному сенсі.
Ставимо газ на «Пассат» Б5 турбо
При підборі газобалонної установки виходячи з потужності мотора. Наприклад, 1,8-літровий агрегат випускався в різних модифікаціях, з турбо і без – його віддача може становити і 125 л. с., і 200 л. с., а між ними є ще 150- і 180-сильний агрегати. Потужність варіюється за рахунок тиску наддуву. Технічні можливості газових форсунок і редуктора-випарника не повинні поступатися даними ДВЗ. Нерідко автовласники перепрошивають бортовий комп'ютер (БК) під більш високі показники, і такі моменти слід враховувати.
В ідеалі слід встановити редуктор з 25-процентним запасом потужності, що виключить критичні навантаження на випарник, а значить, він прослужить довше.
Що стосується форсунок, то тут крім їх здатність пропускати через себе достатній обсяг пропану також важлива швидкість спрацьовування штока-клапана. Потрібно прагнути, щоб «скорострільність» газофорсів не поступалася бензиновим показниками. Тоді не виникне проблем з налаштуванням газового вприску і створенням паливної карти на газі. Бюджетне ГБО 4 покоління на «Пассат» Б5 вимагає додаткових налаштувань після монтажу. Подробиці уточнюйте у нашого консультанта. Відзначимо, що на автомобілі наступного покоління (Б6), де стали застосовувати безпосереднє уприскування, ставити такі комплекти не можна.
Ще установки на Volkswagen