Встановлення ГБО на VW Polo 1.4

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
4

Встановлення ГБО на Volkswagen Polo – достатньо поширений захід. Популярність моделі з кузовом типу седан в Україні пояснюється тим, що це перший автомобіль в історії концерну, який розроблявся спеціально для наших умов експлуатації. Після тривалих випробувань у Росії німецькі інженери підсилили підвіску та кузов, але головне – оснастили модель перевіреним мотором.

Завдяки останньому факту комплектацію ГБО на Поло седан із 2010 року не відносять до числа преміальних.

З перших років випуску автомобіль оснащувався агрегатом серії E111, який не відрізняється економічністю. Зате це надійний і невибагливий атмосферний мотор, і його газифікація окупається вже через 10 тис. км пробігу. Після рестайлінгу серед силових агрегатів з'явився «безпосередній» двигун (TSI). Період окупності збільшився, однак установлювати газ на Поло седан усе одно вигідно, і відгуки автовласників це підтверджують. За умови, звичайно, правильного підбору газового обладнання.

ГБО на Volkswagen Polo 1.6 MPI

Встановлення ГБО на Volkswagen Polo 1.6 MPI

Агрегати серії E111 російського виробництва маркуються індексом CFNA. У лінійці німецького автоконцерну серія з'явилися ще в 1999 році. Однак, на відміну від попередника, що сходив з конвеєра VAG до 2010 року, калузькі двигуни 1.6 MPI отримали не чавунний, а алюмінієвий блок циліндрів, але з чавунними гільзами.

Ресурс від цього якщо і постраждав, то незначним чином, і встановлення ГБО на Поло седан не впливає на потенціал цього мотора: і E111, і CFNA «ходять» по 300 тис. км. А от що дійсно перейшло у спадок, так це схильність колектора до утворення тріщин. Неправильна комплектація ГБО на Volkswagen Polo і некоректне налаштування газової системи здатні раніше спровокувати цю несправність.

При виборі редуктора-випарника рекомендуємо звертати увагу тільки на ті агрегати, потужність яких хоча б на 15–20% перевищує цей показник мотора. По-перше, це усуне нестачу газу і помилки у формуванні газоповітряної суміші, а отже, газ на Поло седан працюватиме не гірше, ніж бензин. По-друге, редуктор прослужить довше, якщо у процесі експлуатації не буде граничних навантажень.

Що стосується газових форсунок, то крім потужності (або продуктивності) слід звертати увагу і на «скорострільність»: чим швидше спрацьовує клапан форсунки, тим точніше налаштовується впорскування пропан-бутану. Некоректне впорскування газу на Volkswagen Polo викликає догоряння на випуску, що викликає проблеми з клапанами, колектором і навіть каталізатором.

Установка ГБО на Volkswagen Polo

Щоб переконатися в коректній суміші, отримані після монтажу налаштування перевіряються шляхом діагностики.

Правильно відрегульоване ГБО на Поло Седан працює за таким алгоритмом: запуск і прогрівання мотора відбуваються на бензині. Нагадаємо, що цей двигун прогрівається краще в русі, тому можна рушати, не чекаючи включення газового режиму. Коли температура охолоджувальної рідини (ОР) досягне 40°C, електронний блок управління (ЕБУ) автоматично переведе машину на газ.

Участь водія в роботі системи не потрібна – за перемикання відповідає електроніка. Однак в аварійній ситуації (несправність штатних бензинових форсунок, відсутність бензину або проблеми з бензонасосом) ГБО на Фольксваген Поло седан включається вручну. З цією метою кнопка управління паливними режимами розташовується в салоні авто. До слова, вона ж виконує функцію індикатора залишку газу.

Зазначимо, що при холодному пуску на пропан-бутані редуктор-випарник зазнає підвищених навантажень. Крім того, смолисті домішки, які не випарувались і завжди присутні в нафтовому газі, швидше засмічують газовий фільтр, потрапляють на штоки газових форсунок і скорочують їх ресурс. Витрати газу на Volkswagen Polo в таких ситуаціях також великі. Одним словом, зловживати холодним пуском на газі вкрай не рекомендується.

ГБО на Поло седан із «безпосереднім» мотором

Що стосується газифікації двигунів із прямим упорскуванням, то тут застосовуються спеціальні комплектації газобалонного обладнання. Алгоритм роботи системи також відрізняється: в газовому режимі подача бензину не припиняється, а скорочується. Через бензинові форсунки циркулює рівно стільки бензину, скільки необхідно для їх охолодження.

І газ, і бензин надходять до циліндрів поперемінно. Складним алгоритмом керує спеціальна програма газового впорскування, яка йде в комплекті з обладнанням. Використовувати інші програми не можна. Про ціни і комплектації газового устаткування для «безпосередніх» моторів дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz