Встановлення ГБО на Audi 80
Модель була настільки популярною в Україні, що досі по дорогах країни бігають тисячі добре збережених екземплярів. Чимала заслуга в цьому – оцинкованого кузова, якісних матеріалів салону і фантастичного ресурсу двигунів.
У моторній лінійці знайшлося місце і звичайним карбюраторним «четвіркам» на 1,6 та 2,0 л, і V6 з об'ємом 2,6 або 2,8 л (в основному для американського ринку), і екзотичним для сучасного моторобудування 5-циліндровим двигунам – з моно- і механічним інжектором. Пристрій впорскування на цих агрегатах дозволяє використовувати газобалонне устаткування 2-го покоління, не завдаючи шкоди їх ресурсу. Це саме той випадок, коли ранні покоління газового обладнання є кращими за сучасні комплекти.
Експлуатація Ауді 80 на газі
В експлуатації головна відмінність ГБО 2 від 4-го покоління полягає в тому, що водіям доводиться брати участь у роботі системи.
Точніше – обслуговування газового обладнання здійснюється в міжсервісний інтервал. Крім періодичної заміни фільтрів – раз на 10 тис. км пробігу – потрібно регулярно зливати конденсат з редуктора-випарювача, особливо в зимовий період при міській експлуатації. Самі домішки (бензольні смоли), що містяться в пропан-бутані, для двигуна є безпечними і згорають у циліндрах без залишку, проте короткі пробіги в умовах міста сприяють їх накопиченню у відстійнику редуктора. Процедура не складна, але вимагає вправності. Видалення рідини відбувається через зливний отвір у корпусі редуктора-випарювача.
Монтаж ГБО на Ауді 80 не завдасть клопоту, якщо апаратуру від початку правильно встановлено.
Особливість обладнання ранніх поколінь полягає в ручних регулюваннях газового впорскування. Тут є два нюанси, пов'язані з «людським фактором»: по-перше, кваліфікація наладчика не повинна викликати сумнівів, адже у своїх регулюваннях він спирається на суб'єктивні відчуття, по-друге, доступність і простота блоків управління провокує автовласників займатися налаштуваннями і доналаштуваннями самостійно. Обидва аспекти стають головними причинами прогорання клапанів і зміни геометрії головки блоку циліндрів (ГБЦ) – «голову веде» від перегрівання.
Щоб подібного не відбувалося, робота наладчика перевіряється при діагностиці.
Встановлення ГБО на Ауді 80 карбюратор без зворотного зв'язку і коректність утворення суміші тестуються за допомогою газоаналізатора. Перед налаштуванням слід переконатись у справності карбюратора, працездатності свічок і ВВ-дротів. Подальше втручання в роботу системи не потрібне, хіба що при зміні сезонів рекомендується проводити уточнююче регулювання, тому що змінюються не тільки температура повітря, а й склад пропан-бутанової суміші. Витрати пропану залежать від прагнень водія, проте при спокійній їзді можна розраховувати на плюс 20% від споживання бензину. При високих обертах процентна різниця у витратах зростає.
Ресурс мотора
Відомі випадки, коли безремонтний газовий пробіг перевищує 100 тис. км. Тут треба враховувати, що більшість агрегатів до моменту монтажу обладнання відпрацювали під мільйон кілометрів і пережили не одну «капіталку». Встановлення ГБО на «Ауді» 80 – не має значення, моноінжектор чи карбюратор – не омолодить ДВЗ, але продовжить його здоров'я. Головне – не нехтувати нашими порадами.
Детальніше про ціну і комплектацію газобалонної апаратури дізнавайтесь у наших консультантів.
Ще установки на Audi