Встановлення ГБО на Audi q7 3.6 FSI

Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
6

Модель виявилася настільки вдалою, що на її платформі створюються моделі позашляховиків класу люкс, хоча і Audi до демократичних брендів не віднесеш.

Моторна лінійка є багатою на дизелі, але в ній знайшлося місце для бензинових «шісток» і «вісімок», які знайомі нашим мотористам і за преміальним седаном A8. На агрегатах застосовуються фірмові «вагівські» технології – наприклад, пошарове впорскування (FSI), яке при поєднанні з турбіною отримало абревіатуру TSI. Власне, йдеться про традиційні безпосередні ДВЗ просто з особливою схемою подачі палива. Звідси і вимоги до комплектації ГБО – відверто бюджетне устаткування сюди не поставиш. У такому випадку можна очікувати на погіршення роботи на пропані порівняно з бензином. Але коли газобалонна апаратура відповідає мотору, то виходить досягти приголомшливої віддачі від движка.

 

Як працює газ на Ауді Q7

«Фішка» безпосереднього впорскування полягає у близькому розташуванні форсунок до камери згорання. При створенні подібної конструкції передбачалося, що зайве термічне навантаження на бензофорси зніматиметься бензином, який проходить через них. Якщо застосовувати класичний перехід на газ, то відключені форси швидко перегріються і вийдуть з ладу – машина стане монопаливною, працюватиме тільки на пропан-бутані, що обмежить автовласника у виборі палива. Цього чинника зазвичай намагаються уникнути, адже біпаливне авто завжди є кращим за монопаливне.

Саме тому при газифікації подібних двигунів застосовують технологію комбінованого впорскування – газ і бензин чергуються, за рахунок чого вдається спалювати більше пропан-бутану, а бензину надходить рівно стільки, щоб забезпечити охолодження форсунок. Подібні системи вперше були застосовані в Європі ще задовго до того, коли пропан став мейнстримом в Україні, тому система є відпрацьованою і позбавленою будь-яких «дитячих хвороб».

Дізнавайтеся детальніше про технології в наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz