Встановлення ГБО на Hyundai Grey

Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
4

У моделі останніх поколінь в арсеналі – тільки «четвірки» порівнянної потужності обсягом 1,4 і 1,6 л. Хоча по суті – це один і той самий двигун у різних варіантах, тому встановлення ГБО на Хундай Акцент, точніше – комплектація обладнання, тут є ідентичним. Ці самі мотори ставляться на інші автомобілі компакт-класу автоконцерну Hyundai Kia Automotive Group.

З нюансів, що впливають на газифікацію та подальшу експлуатацію цих агрегатів на пропан-бутані, зазначимо відсутність гідрокомпенсаторів. Періодичність регулювання теплових зазорів клапанів при бензиновій експлуатації становить 90–95 тис. км пробігу. Якщо ставити газ на Hyundai Accent, то потрібно відразу привчити себе до думки, що регулювати клапани слід частіше, благо процедура ця на корейських ДВЗ є нескладною. До слова, для деяких ринків ДВЗ моделі оснащувалися прямим упорскуванням, і хоча в Києві такі екземпляри зустрічаються вкрай рідко, однак у нас є надійні варіанти переведення на пропан і «безпосередніх» моторів.

Установлення ГБО на Хундай Акцент: основні моменти

На сучасні атмосферні ДВЗ із розподіленим упорскуванням рекомендується ставити виключно 4-те покоління газу. Поставити газовий карбюратор тут технічно можливо, однак розраховувати на тривалу експлуатацію на газі в такій ситуації не можна. Справа в тому, що сучасні інжекторні двигуни, які «затиснуті» екологічними євронормами, є вельми чутливими до коректності паливної суміші й точності впорскування. Друге покоління ГБО на Hyundai Accent потрібної точності не забезпечить через особливості технології.

ГБО на Хундай Акцент

Інша справа – розподілене впорскування: тут за час подачі пропан-бутану і точність дозування відповідає електронний блок управління (ЕБУ).

Газовий контролер виконує ту саму функцію, що і бортовий комп'ютер автомобіля (БК). Він точно повторює заводські налаштування тільки з коефіцієнтом корекції, що враховує особливості пропан-бутану. Під контролем ЕБУ газ на Хундай Акцент нічим не поступиться бензину, але за рахунок дворазової різниці в ціні експлуатація автомобіля буде помітно дешевшою. Проте, це за умови, що комплектація газобалонного устаткування відповідає характеристикам двигуна, а сама система налаштовувалася після монтажу.

Уточнюючі регулювання необхідні через те, що більшість програм газового впорскування, які прошиті в ЕБУ, є універсальними. Тобто за допомогою цього самого софту можна переводити на пропан-бутан цілий ряд автомобілів. Проте заводські налаштування в марок і моделей відрізняються, і без додаткового регулювання під конкретний мотор не обійтись. Устаткування ГБО на Hyundai Accent – не виняток.

На початковому етапі газовому ЕБУ дають час «зняти» заводські алгоритми впорскування бензину.

На підставі отриманих даних формується паливна карта на газі, яка коригується після діагностики. Якщо штатний БК «не лається» і показники для різних режимів їзди в нормі, то налаштування проведено правильно, і ГБО на Акцент не стане причиною зниження тяги або передчасного ремонту двигуна. В іншому випадку неправильно налаштоване впорскування призведе до прогару клапанів. Саме тому ми рекомендуємо ставити газобалонні системи виключно в сертифікованих центрах. Як виглядають допуски та сертифікати, дивіться в нас на сайті.

Як працює газ на Hyundai Accent?

В устаткуванні 4-го покоління запуск і прогрівання двигуна відбуваються на бензині: поки температура охолоджувальної рідини (ОР) не досягне 40°C, машина їде на основному паливі. Після прогрівання електроніка сама переключиться на пропан-бутан. Фактично, водій може навіть не помітити момент переходу. Про зміну паливного режиму повідомить індикатор кнопки управління ГБО на Хундай Акцент, яка розташовується в салоні авто.

Цією кнопкою можна підключити газовий режим примусово: якщо в баку закінчився бензин або стався збій у роботі бензинової паливної системи, тоді ручне перемикання дозволить запустити мотор і доїхати до СТО.

Однак зловживати холодним пуском на пропан-бутані не рекомендується. Справа в тому, що при низьких температурах процес перетворення скрапленого газу в пар протікає некоректно. Крім того, редуктор-випарник у таких умовах піддається підвищеним навантаженням, що негативно позначиться на його ресурсі. Якщо хочете, щоб вкладення в газифікацію окупилися кілька разів, довіртесь електронному блоку ГБО на Хендай Акцент. Відгуки автовласників говорять про те, що вона управляє паливними режимами грамотніше за більшість водіїв. Решту запитань про роботу обладнання ставте нашим фахівцям.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz