Встановлення ГБО на Hyundai Grey

  • Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).
  • Notice: Undefined offset: 10 in include() (line 35 of /var/www/vip-gaz/data/www/vipgaz.ua/sites/all/themes/mytheme/templates/photos/views-view-fields--photos--panel-pane-1.tpl.php).
Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
4

Модель іде з двома двигунами – на 1,4 і 1,6 л. Хоча, по суті, це один і той самий блок, тільки з розточеними циліндрами мотора більшого об’єму.

Автовиробник «грається» з кубічними сантиметрами, щоб потрапляти під пільгові ставки акцизу при ввезенні на митну територію країн-імпортерів.

А відмінність у 16 «конячок» легко компенсується передавальними числами КПП або типами трансмісії, тому в більшості режимів експлуатації різниця в потужності є непомітною. У механізмі ГРМ застосовується ланцюг, розрахований на весь строк служби двигуна. Однак якщо вимагати від мотора занадто багато, то ланцюг «вмирає» в районі 100 тис. км пробігу. Поломка супроводжується серйозними наслідками для двигуна. Одним словом – машина не для гонок.

Яке поставити ГБО на «Хюндай Акцент»

Для звичайної цивільної експлуатації досить базової комплектації устаткування..

Однак треба розуміти, що бюджетні форсунки, наприклад, мають обмежений ресурс – максимум 100 тис. км пробігу. Хоча зазвичай недорогі форси замінюють уже на 60 тис. км. В елементів середнього цінового сегменту строк експлуатації більший – 200 тис. км не межа. У парі з редуктором-випарювачем відповідної продуктивності обладнання не потребує втручання кілька років. Але ТО устаткування проводити треба – періодичність становить 10 тис. км.

Також не можна забувати про регулювання клапанів. На бензині операцію проводять через кожні 90 тис. км. На пропані – удвічі частіше.

Щоб уберегти клапани від прогару, ми рекомендуємо включати до комплекту, незалежно від його бюджетності, варіатор випередження кута запалювання (КВЗ).

Коли машина переключається на пропан-бутан, запалювання відбувається під раннім кутом – таким як потрібно, щоб газоповітряна суміш у циліндрах встигла повністю згоріти. У результаті клапанні тарілки не піддаються надмірному тепловому навантаженню, а ККД мотора підвищується. Дія коректора відчувається при їзді за кермом. Позитивні зміни в роботі двигуна також фіксуються на діагностичному обладнанні.

Після монтажу встановлення ГБО на «Хюндай Акцент» підлягає уточнюючим налаштуванням. Хоча програма газового впорскування і включає функцію автокалібрування, для нормальної роботи на газі цього недостатньо. Опція слугує лише для першого запуску мотора на пропані, а далі паливну карту потрібно налаштовувати, вносячи коефіцієнт корекції в бензиновий алгоритм впорскування. Саме тому машину поміщають на ходовий стенд, де викочуються бензинові налаштування, та одразу вносяться корекції в газову паливну карту. Потім коректність регулювань перевіряється на діагностиці. Чеки не допускаються. Завдання наладчика – досягти бензинових показників потужності та крутного моменту. Тільки після цього авто віддають власнику.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz