Встановлення ГБО на Hyundai Sonata

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
4

Hyundai Sonata з обладнанням преміум класу

  • об'єм 2.0;
  • автоматична коробка передач.

Встановлене ГБО на Hyundai Sonata:

  1. редуктор AutoGas Italy;
  2. форсунки AutoGas Italy;
  3. газовый комп'ютер AutoGas italy EASYJET;
  4. балон тороїдальный Atiker на 54 л;
  5. мультиклапан Tomasetto.

Мотори моделі 2.0 и 2.4 л ведуть родословную от знаменитого двигателя Mitsubishi 4G, модификации которого до сих пор выпускаются из-за удачной конструкции. Правда кузов корейского седана тяжелее японских аналогов, поэтому для своего объема расход топлива по современным меркам великоват. Перевод машины на пропан решает эту проблему, если при выборе и настройках газобаллонной установки учитывать ряд нюансов:

  • Газові форсунки і редуктор підбирати із запасом 20% потужності.
  • Устаткування підключати з OBD-корекцією.
  • Включати до комплектації варіатор КВЗ.

Результат вважають позитивним, коли витрати пропан-бутану не перевищують бензинові більш як на 15%. Тобто, при споживанні 13 л бензину на 100 км витрати газу не повинні перевищувати 15 л на 100 км. За більш як дворазової різниці в ціні палива встановлення відіб'ється приблизно через 20 тис. км.

ГБО на Hyundai Sonata: нюанси ГБО на Хюндай Соната

Запас потужності елементів обладнання стане в нагоді для більш-менш швидкої їзди. Справа в тому, що мотори тут налаштовані видавати максимальний ККД при розкручуванні движка, і зайві можливості допоможуть впоратися з миттєвим споживанням палива під час різких стартів або обгонів. Також не обійтися без OBD-корекції, тому що бортовий комп'ютер (БК) враховує витрати електроенергії та залишок запасу в бензобаці за часом роботи бензинових форсів. Усе б нічого, однак, коли в баку залишається менше половини, то БК включає економний режим, через що збиваються і газові налаштування. У системі з'являються помилки, і доводиться встановлювати її заново.

Окремо зупинимося на варіаторі КВЗ

Пристрій усуває догорання пропану в циліндрах на випуску. Отримуючи імпульси з датчиків розподілвалу і колінвалу, варіатор змінює показники положення валів на заданий градус. Система запалювання дає більш ранню іскру, і в порції палива в камері згорання з'являється час, щоб завершити процес. Тут вирішуються відразу два завдання: якісне згорання дає підвищений ККД; відсутність полум'я на випуску продовжує життя клапанів. Тим, хто ставить газ на Сонату, ми рекомендуємо застосовувати КВЗ, хоча до базового комплекту пристрій не входить.

Обслуговування та ремонт газового устаткування на Sonata

Більшість комплектацій ГБО 4-го покоління не вимагають уваги частіше, ніж раз на 10 тис. км. Хіба що на нульове ТО заїжджають після першої тисячі – сервісмени перевірять систему на герметичність і просканують БК на предмет виявлення кодів помилок. Планове ТО обмежується заміною витратних матеріалів – фільтрів рідкої та парової фази. За правильної експлуатації без серйозного втручання обходяться 100 тис. км. Що відповідає строку гарантії. А при акуратній – це всі двісті. Потім, як правило, змінюють ремкомплект у редукторі-випарювачі, а форсунки – чистять і калібрують. Можливо, буде потрібно замінити магістралі та хомути. Вартість комплектуючих і сервісу уточнюйте у консультанта.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz