Встановлення ГБО на Mitsudishi Outlander XL

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
6

Mitsudishi Outlander XL:

  • об'єм 3.0
  • V образний 6и циліндровий двигун
  • автоматична коробка передач

Встановлене гбо на Mitsudishi Outlander XL:

  • редуктор Gurtner 400hp
  • форсунки Valtek 
  • газовий комп'ютер Autogas italia DREAMJET
  • балон тороїдальний Atiker на 54 л.
  • мультиклапан Tomasetto

«Шістка», якою оснащуються «аути», знайома нашим мотористам за моделлю «Паджеро Спорт». Тому газифікація «Аутлендера» з трилітровим двигуном не викликає ускладнень. Утім, газифікація «четвірок» теж проходить без проблем.

Яскравих недоліків в агрегаті серії 6B31 немає: мотори відносяться до розряду перевірених часом ДВЗ. Зворотний бік такої безпроблемності – високі витрати палива. У міських умовах споживання бензину підскакує до 15 л на 100 км. Тут відіграють роль і вага автомобіля, і тип трансмісії. З огляду на ціни на А-95, який рекомендується автовиробником для цього ДВЗ, газ на Mitsubishi Outlander XL – дуже поширене явище.

Для машин із пробігом під 150 тис. км характерними є проблеми з гідрокомпенсаторами та маслонасосом. Якщо перша вирішується регулюванням теплових зазорів, то друга несправність може призвести до масляного голодування з усіма наслідками, що випливають. Тому рекомендуємо міняти маслонасос превентивно. Однак із газовою експлуатацією ця несправність не пов'язана.

ГБО на Mitsubishi Outlander XL

Встановлення ГБО на Mitsubishi Outlander XL: комплектація, експлуатація та окупність

Як уже говорилося, двигун не оснащується складними системами впорскування, тому тут можна застосовувати практично бюджетні комплектації ГБО. Нагадаємо, що для шестициліндрового мотора газобалонний комплект коштує трохи дорожче, ніж для «четвірки». По-перше, газових форсунок потрібно не чотири, а шість – по одній для кожного циліндра. По-друге, більш потужний мотор потребує більше газу, а отже, редуктор-випарник тут потрібен відповідний.

Бажано, щоб потужність редуктора становила на 15–20% більше від необхідної.

Тоді ГБО на Mitsubishi Outlander XL не потребуватиме уваги принаймні протягом перших 100 тис. км пробігу. Однак це не означає, що система не потребує періодичного ТО – міжсервісний інтервал тут становить звичні для кожного автомобіліста 10 тис. км пробігу. Саме стільки ходять газові фільтри, від яких безпосередньо залежить ресурс газових форсунок і редуктора-випарника.

Алгоритм роботи газобалонної системи такий: машина заводиться на бензині, і поки температура охолоджувальної рідини (ОР) не досягне 40°C, переключення на пропан-бутан не відбудеться. Це пов'язано з тим, що для якісного перетворення газу із зрідженого стану в пароподібний редуктор повинен бути підігрітий.

Однак водієві не потрібно відстежувати температуру та інші параметри – за зміну паливних режимів відповідає електронний блок управління (ЕБУ).

Для коректного перемикання і впорскування газу устаткування ГБО на Mitsubishi Outlander доналаштовується після монтажу: настроювач задає всі необхідні параметри, які потім не потребують коригування. Крім того, додаткове налаштування – це гарантія правильного сумішоутворення, а отже, їзда на газі не спричинить негативних наслідків для ДВЗ.

Окупність вкладень у газову апаратуру настає приблизно на 15-тисячному пробігу. Підрахувати цей поріг точніше можна за допомогою газового калькулятора. З огляду на той факт, що ресурс головних агрегатів ГБО становить не менш як 100 тис. км пробігу, до моменту ремонту або заміни окремих елементів газобалонного комплекту газифікація окупається кілька разів. Детальніше про варіанти комплектації ГБО дізнавайтесь у наших консультантів.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz