Встановлення ГБО на Nissan Juke 1.6

Встановлено ГБО:
Італія
Elpigaz
Італія
4

Установка ГБО на Nissan Juke 1.6

  • Кількість циліндрів: 4
  • Установлене ГБО: Оптимальний+
  • Редуктор: Elpigaz Drago
  • Форсунки: A.E.B. I-plus
  • Газовий комп'ютер: A.E.B. MP32
  • Балон: 42 L ХПТ
  • Мультиклапан: Tomasetto

Найпоширенішим двигуном моделі є 1,6-літровий агрегат корпорації Renault-Nissan. Мотор знайомий газовикам за дюжиною моделей альянсу, тому встановлення ГБО на Nissan Juke із цим ДВЗ – відпрацьована технологія. З фамільних нюансів двигуна виокремимо наявність ланцюга приводу ГРМ і відсутність гідрокомпенсаторів.

Ланцюг ходить близько 100 тис. км пробігу, і експлуатація на пропан-бутані ніяк не впливає на цей показник. Із гідрокомпенсаторами інша ситуація: якщо ви ставите газ на Nissan Juke, то регулювати теплові зазори клапанів потрібно вдвічі частіше, ніж при їзді на бензині. Виробник пропонує робити регулювання через кожні 80–100 тис. км пробігу шляхом підбору штовхачів. Отже, у Ніссані Жук на газі зазори регулюються через кожні 40–50 тис. км пробігу.

Що стосується інших моторів моделі – рідкісного для наших широт GTR на 3,8 л і трохи менш зарядженого MR16DDT із безпосереднім упорскуванням для Nismo, то комплект ГБО на Nissan Juke із такими агрегатами передбачає особливу комплектацію. Те саме стосується версій із двома форсунками на циліндр: газифікувати такі двигуни за допомогою звичайних комплектацій газобалонної апаратури не можна. Подробиці дізнавайтеся в наших консультантів.

Установлення ГБО на Ніссан жук

Установлення ГБО на Nissan Juke: «четвірка без наворотів»

Незважаючи на традиційний інжектор, ми рекомендуємо ставити газ на Ніссан Жук виключно 4-го покоління, до комплектації входять електронний блок управління (ЕБУ) і газові форсунки – по одній на кожний циліндр. Таким чином, відтвориться абсолютно бензинова схема розподіленого впорскування, тільки подачею газу завідує окремий блок із прошитою програмою впорскування.

Наявність програми не звільняє від необхідності налаштувань – ГБО на Ніссан Жук потрібно донастроювати після монтажу. Спочатку ЕБУ зчитує заводські показники впорскування, а потім формується газова паливна карта.

Система працює без участі водія: запуск і прогрівання бензину проходять на бензині. Після досягнення охолоджувальною рідиною (ОЖ) температури 40°C машина сама перейде в газовий режим. Nissan Juke на газі їде, поки не закінчиться газ у балоні. Також автоматичний перехід на бензин відбувається, коли оберти двигуна перевищують позначку 4000 об/хв. Як тільки оберти падають, знову активується газовий паливний режим.

Газ на Nissan Juke із безпосереднім упорскуванням

«Безпосередні» мотори працюють на газі інакше: запуск і прогрівання також відбуваються на бензині, але коли активується газовий режим, подача бензину не припиняється. Це пов'язано з розташуванням бензинових форсунок близько до камери згоряння. Циркулюючий бензин не дає форсунці перегрітись. У газовому режимі обсяг бензину зменшується до такого рівня, якого достатньо для охолодження форсунок. Тому на запитання, чи можна ставити газ на Ніссан Жук із «безпосереднім» мотором, наша однозначна відповідь – так.

Вартість газобалонної апаратури для газифікації «безпосереднього» двигуна трохи вища, тому встановлення окупається довше. Однак за рахунок дворазової різниці в ціні бензину та пропан-бутану їздити на газі однозначно вигідно.

Якщо вас цікавить установлення ГБО на Ніссан Жук і ще залишилися відкриті запитання, отримуйте більш детальну інформацію в наших консультантів.



 

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz