Встановлення ГБО на Nissan Qashqai

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
4

Nissan Qashqai:

  • об'єм 2.0;
  • механічна коробка передач.

Встановлене ГБО на Nissan Qashqai:

  1. редуктор AutoGas Italy 110hp;
  2. форсунки Valtek;
  3. блок управління AutoGas Italy DREAMJET;
  4. балон Atiker на 43 л;
  5. мультиклапан Tomasetto.

Модель іде з двома двигунами – на 1,6 та 2 л, якими оснащують з десяток авто марки. «Двійка» зустрічається також на Дастерах, що не дивно, адже марки вже давно працюють рука об руку в межах єдиного концерну. В цілому мотори надійні, особливо на фоні модних нині «одноразових» ДВЗ з обмеженим моторесурсом, які не ремонтуються. Ніссановські агрегати легко долають трьохсоттисячний поріг. Але є ряд вроджених вад, спільних для обох двигунів, які враховують при переході авто на пропан.

Наприклад, уразливість клапанів – зазори згодом зникають і проявляється чутливість до температури. Виробник вказує регулювання за необхідності, але чіткої вимоги немає. Якщо включити до комплектації ГБО на Кашкай варіатор КВЗ, то причин перегріву вдасться уникнути. Але регулювати зазори клапанів все одно доведеться хоча б раз на 40 тис. км.

ГБО наNissan QashqaiЯк поводиться газ на Кашкай?

Загальна проблема газових паливних сумішей – догорання порції на випуску, коли клапан уже почав відкриватися. Саме в цей момент клапанна тарілка, точніше, її краї, піддається впливу температури від відкритого полум'я догораючого пропану.

Багаторазове повторення циклу призводить до стоншення країв. Результат мотористи називають прогоранням.

Щоб уникнути наслідків відкритого полум'я, пропану потрібно трохи більше часу на процес. Розширити його рамки можливо єдиним способом – запалити суміш раніше. Варіатор саме і вирішує це завдання, і газ на «Ніссан Кашкай», який згорає в циліндрах, не призводить до прогорання клапанів: отримуючи імпульси з датчиків колінвала і розподілвала, пристрій інтерпретує їх і передає бортовим системам відкориговані показники про стан валів. «Обманута» система запалювання дає іскру раніше. До моменту відкриття випускного клапана порція паливної суміші в камері згорання вже згорає.

Коригування запалювання веде також до збільшення ККД двигуна.

Відклики на педаль стають жвавішими, а тяга поліпшується. Суб'єктивність відчуттів водія підтверджується стендовими випробуваннями – бензинові та газові криві на графіку збігаються. Іноді на пропані вдається зняти навіть більше «коней». Але це не самоціль. Головне, щоб процеси проходили коректно. І хоча пристрій не входить до базового комплекту, мотористи рекомендують його застосовувати.

Виняток – устаткування преміального сегменту, де через персоніфіковані налаштування варіатор не потрібен. Та й уся система не потребує уточнюючих регулювань. Тоді як в інших випадках після монтажу ГБО налаштовують і регулюють.

Як налаштовують ГБО?

Машину заганяють на ходовий стенд, де імітується їзда. У лабораторних, по суті, умовах вдається фіксувати оберти двигуна в окремих режимах. Реальне пересування по місту або трасі такої можливості не дає. Потрібно зняти заводські алгоритми впорскування і запалення, щоб прописати в електронний блок управління (ЕБУ) газовим устаткуванням якомога більше передбачених стратегій. Після регулювань автомобіль готовий до експлуатації.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz