Встановлення ГБО на NISSAN X-TRAIL

NISSAN X-TRAIL:

  • об'єм 2.0
  • 4-циліндровий двигун
  • автоматична коробка передач

Встановлене ГБО на NISSAN X-TRAIL:

  • редуктор Tomasetto Alaska
  • форсунки Valtek
  • газовий комп' ютер E.G.S. ARGO
  • балон тор на 54 л.
  • мультиклапан Tomasetto

На паркетниках стоять движки, якими оснащують з десяток моделей концерну Рено-Ніссан, тому нашим мотористам вони добре відомі. Хоча називати паркетним джипом автомобіль не хочеться, тому що у моделі здатності гідні долати бездоріжжя.

Бензинові агрегати відрізняються простотою і невибагливістю, якщо не брати до уваги витрати масла близько 0,5 л на 1000 км і зазори клапанів, які вимагають періодичного регулювання. Але якщо в бензиновій експлуатації процедуру роблять за необхідності, то при їзді на пропані рекомендуємо це робити раз на 30 тис. км пробігу.

Найкращі свої якості мотор розкриває на низах, тому особливих вимог до комплектації газобалонного устаткування тут немає.

Ставимо газ на Nissan X-Trail: нюанси

На радість власників машин, тут можна обійтися базовим комплектом: особливої скорострільності від газових форсунок не потрібно, а при виборі редуктора-випарювача головне – врахувати потужність ДВЗ.
Нюанси з тепловими зазорами легко нівелювати, якщо включити до комплектації варіатор КВЗ. До числа обов'язкових для встановлення елементів пристрій не належить, але ми рекомендуємо його застосовувати в авто, де є ризик прогару клапанів.

Варіатор випередження кута запалювання

Ми використовуємо програмовані пристрої, що дозволяють виставляти кут з кроком 500 об./хв. Переваги перед прошитими приладами, де можна обирати між фіксованими кутами, є очевидними, тому що у масового двигуна є безліч налаштувань залежно від марки та моделі авто.
З варіатором газ на «Ніссан Ікс Трейл» якісніше згорає в циліндрах – це факт. Він підтверджується не тільки діаграмами, а й суб'єктивними відчуттями водія на відклики ДВЗ на педаль акселератора.

Єдиний варіант, коли немає необхідності у пристрої КВЗ, – якщо ставиться устаткування преміум-класу. Точності персоніфікованих налаштувань у такого обладнання достатньо, щоб забезпечити коректне згорання. Однак «багате» ГБО зустрічається лише для свіжих машин.

Про балони і «запасні колеса»

Власники цієї моделі частіше ставлять тороїдальну ємність у нішу запасного колеса. Обсяг варіюється в межах 54–79 л. Зазначимо, що «заправний обсяг» трохи менший через обмежувач, у який вносити зміни заборонено.
Застосовувати циліндр сенсу немає, тому що тоді неможливо повноцінно користуватися багажником при розкладених сидіннях. Нехай подібні ситуації виникають не часто, проте для таких випадків і купується «універсал». Не хотілося б, щоб газ на Ніссан Х Трейл впливав на зручність експлуатації.

Що з налаштуваннями і ТО

Після монтажу та автокалібрування автомобіль потрапляє на стенд у руки наладчика, озброєного діагностичним ПО. Завдання – вибудувати паливну карту для пропану. У лабораторних умовах це вдається зробити ідеально. Після стендових випробувань авто готове до експлуатації. Перше ТО – через 10 тис. км. Правда, є ще нульове ТО після першої тисячі пробігу, щоб переконатися, що устаткування працює коректно. Для клієнтів VipGaz послуга безкоштовна.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz